AnonymDiskusjon Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Jeg har funnet en bra måte for å forsøke å kurere kjærlighetssorg på. Skriv ned, eller si til deg selv hver gang tankene kommer: "Hva er jeg lei meg over? Jo eksen min. Hvorfor er jeg lei meg? Jo fordi vedkommende sårte meg. Men er det verdt å bry seg? Nei, for vedkommende bryr seg ikke om meg. Hva gjør du da? Da er det bare å drite i vedkommende!. Hvorfor det? Den personen er ikke verdt min oppmerksomhet!. " Everything starts again , for å ikke glemme https://www.youtube.com/watch?v=jDYXufqmhpw Vi er alle ulike. Vi takler følelser forskjellig. Det må vi bare akseptere. Jeg takler det svært tungt. Du takler det kanskje mye bedre. Noen bruker en time, noen bruker 3 måneder, noen bruker 1 år, og noen bruker lengre tid. Noen andre som har tanketerapi om samme emne? Anonymous poster hash: ae3ea...df0 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 (endret) Hmm, for å forenkle det enormt vil jeg heller anbefale (til de som eventuelt har kjærlighetssorg som leser), en liste som går omtrent som dette: Hva er jeg lei meg over? Jo eksen min. Hvorfor er jeg lei meg? Jo fordi vedkommende sårte meg. Men er det verdt å bry seg? Absolutt, dette var et menneske som betydde enormt mye for meg, og fortsatt gjør det, og nå elsker hun meg ikke lenger. Hva gjør du da? Nå skal jeg kjenne på disse følelsene fullt og helt, la meg selv være lei meg, og akseptere at dette er et stort tap for meg og at dette gjør utrolig vondt. Samtidig skal jeg ikke dømme meg selv for å ha det vondt, jeg skal ikke sparke meg selv mens jeg allerede ligger gråtende i en grøft. Jeg skal være min egen venn, og gi meg trøst som jeg ville gjort en bestevenn eller hvilket som helst annet menneske. Hvorfor det? Dette vil med tiden til hjelp føre til at sårene leges. Og selv om jeg risikerer å kanskje aldri komme helt over personen jeg har mistet, vil jeg kunne leve igjen og oppleve at jeg er fullstendig i stand til å elske en annen person. Det krever at jeg først lærer å elske, og akseptere meg selv. Dette er ikke i samsvar med å "drite i" en person jeg har elsket og sluppet inn i livet og hjernen min. Endret 7. mars 2017 av Sitronsaft 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2017 Sant som sant. Det kan være noe man aldri kommer over, og må lære seg å leve med.. Heller ta på denne låten og ta seg en treningstur. Stå på!. Og alt fikser seg! . Anonymous poster hash: 30770...62f Lenke til kommentar
Whist1er Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Ennå en gang? Den beste måten å kurere kjærlighetssorg på er å slutte å pirke i sårskorpa. 1 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 (endret) Jeg har funnet en bra måte for å forsøke å kurere kjærlighetssorg på. Skriv ned, eller si til deg selv hver gang tankene kommer: "Hva er jeg lei meg over? Jo eksen min. Hvorfor er jeg lei meg? Jo fordi vedkommende sårte meg. Men er det verdt å bry seg? Nei, for vedkommende bryr seg ikke om meg. Hva gjør du da? Da er det bare å drite i vedkommende!. Hvorfor det? Den personen er ikke verdt min oppmerksomhet!. " Hva om det handler om savnet fremfor å ha blitt såret? For å illustrere savn fremfor butthurt; hva om personen er død? Personen byr seg ikke. Bare å drite i. Er ikke verdt min oppmerksomhet. Hmmm... Endret 7. mars 2017 av Løgn Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2017 Jeg har funnet en bra måte for å forsøke å kurere kjærlighetssorg på. Skriv ned, eller si til deg selv hver gang tankene kommer: "Hva er jeg lei meg over? Jo eksen min. Hvorfor er jeg lei meg? Jo fordi vedkommende sårte meg. Men er det verdt å bry seg? Nei, for vedkommende bryr seg ikke om meg. Hva gjør du da? Da er det bare å drite i vedkommende!. Hvorfor det? Den personen er ikke verdt min oppmerksomhet!. " Hva om det handler om savnet fremfor å ha blitt såret? For å illustrere savn fremfor butthurt; hva om personen er død? Personen byr seg ikke. Bare å drite i. Er ikke verdt min oppmerksomhet. Hmmm... Man har lov å tenke sånn dersom en person var direkte vemmelig. Da må man forsøke å tenke: jeg må drite i personen!. Anonymous poster hash: 13018...fe6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå