Trond Olav Løkken Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 pause etter Alhaurin.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Imponert hvor god du er på vår felles mobil! Jeg strever med å få frem kommentarene, så du ligger et langt stykke foran meg der du farter rundt på den flotte sykkelen. Godt komponert hvor vi dras inn i landskapet. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Herlig reiseskildring med flott dybdesug! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Kanskje fordi du nettopp har oppdaget at forbikjøring er forbudt, etter å ha kjørt forbi det meste på din vei?;-) Annet alternativ: Skal jeg være sikker på å komme opp bakkene her er det bare å gi på - med full gass. O'boy! Visste ikke at du hadde en Harley. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 7. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2017 Kanskje fordi du nettopp har oppdaget at forbikjøring er forbudt, etter å ha kjørt forbi det meste på din vei?;-) Annet alternativ: Skal jeg være sikker på å komme opp bakkene her er det bare å gi på - med full gass. O'boy! Visste ikke at du hadde en Harley. Mvh.Oddvar Takk for tilbakemeldinger, Gunnar, Fredrik og Moerk. I Andalucia (og Spania generelt) er det framifrå infrastruktur, også hva angår vei. Motorveier om man vil komme fram i all hast. Eller innlandsveier som her, som byr på svinger. Jeg venter til det er klart framover, så har jeg de herlige S-svingene for meg selv der fremme, forresten med krabbefelt for de som vil i oppoverbakke. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Det eneste som kan kritiseres her er at speedometeret burde vise 240 og ikke 0. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Jeg som har loffa og haika fra Oslo til Goa i India tror jeg forstår hva du mener. Ofte er det jo trailersjåførene som blir ansett for å være de moderne cowboyene, men kanskje er det motosyklistene med kubikk mellom beina istedenfor hest som er det??? Roar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Lader til at være et smukt sted..ville gerne se mere af naturen her vh Suss Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Ett stilig bilde. Her må det jo være supert å cruise av sted uten å måtte frykte telehiv og frostsprekker i asfalten Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Vellykket bilde med veien som snor seg framover i landskapet. Forstår at du koser deg på motorsykkelturen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg