Gå til innhold

Mistet lærling som tømrer starte noe eget?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fatter ikke folk som spør etter tips til å starte en business. 

Hadde jeg hatt en bra business-ide hadde jeg selvsagt ikke delt det på nettet med mange randoms. 

Du må nesten bruke hodet litt selv, først må du tenke frem noe som folk faktisk har bruk for, og så må du finne ut om du faktisk har kompetansen til å tilby dem tjenesten du ønsker å tilby. 

200k er heller ikke en sum du kommer langt med.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke helt trygt ://

Invester alt i aksjemarkedet.

Anonymous poster hash: c2c45...b6d

Å spre 200 000 ut over noen hundre selskaper drevet av særs dyktige folk er hvertfall MYE tryggere enn at du som ung og uerfaren skal legge alle eggene i en kurv og starte noe eget.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tror du de kan få noe problemer eller noe?! Jeg tok kontakt med advokaten ang dette men litt seint ute nå etter 2/3mnd

Og det tror du var grunn nok til å sparke deg? klag til arbeidstilsynet. Å frata en ung person sin lærlingeprøve er alvorlig, du er knapt myndig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Hva slags business du vil starte må du jo finne ut av selv.. Vil jo tru at du trenger fagbrev/beviser/tillatelser osv for å starte snekkerfirma?

Finn et problem, lag en løsning. 

Lenke til kommentar

Tror du de kan få noe problemer eller noe?! Jeg tok kontakt med advokaten ang dette men litt seint ute nå etter 2/3mnd

Og det tror du var grunn nok til å sparke deg? klag til arbeidstilsynet. Å frata en ung person sin lærlingeprøve er alvorlig, du er knapt myndig.

advokaten kan svare bedre enn meg, hva sier advokaten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...