Fotoskrulla Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Nattbilde II Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Herlig lys Helene . Flott dette. :-) 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Ja flott lys lady Leif 1 Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Jeg skrev kommentar, men den forsvant. Godt komponert dette panorama med herlig lys som de to nordboerne nevner. Her har også vært på langrennski.. Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2017 Herlig lys Helene . Flott dette. :-) Takk så mye Jimmy! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2017 Ja flott lys lady Leif Takk skal du ha Leif! Jeg hadde jo håpt på mer nordlys da, men det fikk jeg ikke Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2017 Jeg skrev kommentar, men den forsvant. Godt komponert dette panorama med herlig lys som de to nordboerne nevner. Her har også vært på langrennski.. Mvh Gunnar Ja, av og til forsvinner kommentaren en har tenkt å legge ut. Spesielt irriterende når man har skrevet en lang og gjennomtenkt kommentar. Her har jeg også gått på ski. Jeg husker den gangen man patkerte langs vegen og klatret opp på høye brøyteskavler før man satte på seg skia. I dag blir det kjørt flotte turløyper her....når det er nok snø da.. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Ja flott lys lady Leif Takk skal du ha Leif! Jeg hadde jo håpt på mer nordlys da, men det fikk jeg ikke Good evening lady Vanskeligt at fange nordlys Har vært mye hos meg, ja all over Kanske heldigere neste gang Lajf Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Vakkert lys og landskap. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Flott nattlig landskap med en passende innramming av bjørkestammene . Det grønne er nok nordlys men ikke så mye som en skulle ønske . Før eller siden får du nok fanget det . Apropos kalde fingre ved vinterlige nattfoto : www.adorama.com har hansker som skal være til bruk ved fotografering . Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2017 Ja flott lys lady Leif Takk skal du ha Leif! Jeg hadde jo håpt på mer nordlys da, men det fikk jeg ikke Good evening lady Vanskeligt at fange nordlys Har vært mye hos meg, ja all over Kanske heldigere neste gang Lajf Hei Lajf, hvorfor tar du ikke et nordlysbilde til meg da? Your little Queen. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Med moderne kameraer kan du nesten gjøre natt til dag samtidig som både stjerner og nordlys kan observeres. Jeg var ute i natt og hadde håpet på DEN nordlysnatten, men det gikk ikke helt i boks . . . dessverre. Du trenger litt flaks for å få alt til å klaffe. På tross av at det nordlyset du har fått med ikke er av det mest spektakulære slaget, er det utvilsomt med på å fargelegge himmelen. Etter en del nordlysfotografering har jeg funnet ut at jeg liker at bildene ikke blir for lyse. I det siste har jeg forsøkt å kompromisse litt ved å justere diverse parametre slik at blidene blir mørkere, men samtidig ikke taper for mange detaljer. Du kan f.eks se det jeg har lagt inn i natt. Du har fått til en lekker scene og trærne du har dandert bildet med gir det ekstra dybde. Som sagt, du er flink til å finne flotte motiver. Godt jobba. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Det ble uansett et bilde med herlig lys. Hvem vet - kanskje ble dette bedre enn om du hadde fått med fullt nordlys for slike bilder går det jo både 13 og 14 av på dusinet for tiden. Flott utsnitt og komp her. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Ja flott lys lady Leif Takk skal du ha Leif! Jeg hadde jo håpt på mer nordlys da, men det fikk jeg ikke Good evening lady Vanskeligt at fange nordlys Har vært mye hos meg, ja all over Kanske heldigere neste gang Lajf Hei Lajf, hvorfor tar du ikke et nordlysbilde til meg da? Your little Queen. Hei my little Queen Jeg skal prøve neste gang det er nordlys, ja om jeg ikke då Lorden Leif Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Du har mye å ta av når det gjelder landskapspanoramaer, her et flott eksempel på nettopp dette. Nydelig lys i den sene kveld. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg