Gå til innhold

Sverige og Norge får en kjønnsbalanse som Kina og India pga innvandring

Anbefalte innlegg

I mens land som Kina og India aborterer jentefoster, og skaper en enorm overflødig mannlig befolkning. Importerer land som Norge og Sverige andre befolkningers overflødige menn og skaper en like ille kjønnsbalanse som disse landene.

Hva synes dere om denne politikken fra statenes side?

Kilde: http://www.dagbladet.no/nyheter/innvandringen-endrer-balansen-mellom-kvinner-og-menn-i-norge/60593656

Endret av OleNord
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Ole; Partner for hva? En mann kan smelle hundrevis av damer på tjukka hvert år, en kvinne kan bare få barn med en og en av gangen. Du er jo interresert i den etnisk norske befolkningen etter hva jeg har forstått så hvorfor er det ønskelig med en jevnere fordeling? Er du redd for at utlendingene er de som puler til seg unger på norske jenter så vi norske gutta ikke får noe?

@Elefant; Fordi jeg har lest noen av innleggene og det virker som at han er en person som ikke kunne brydd seg mindre så lenge det genetiske mangfoldet var stort nok til at det ikke blir innavl.

Lenke til kommentar

Ikke at jeg ikke tror på dette, men jeg foretrekker en kilde før vi diskuterer ting som om det var sant. Det hadde også vært interessant å se etterfølging av sivilstatusen til innvandrere og flyktninger.

Faktumet at mange menn er ensomme er ikke fordi det er et mindretall av kvinner, det er stort sett et sosialt problem. Forskjellene i Kina er marginale. I Japan er det motsatt, og der er det ekstremt mange isolerte og ensomme menn.

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke at jeg ikke tror på dette, men jeg foretrekker en kilde før vi diskuterer ting som om det var sant.

Tja, det er jo artig å diskutere problemstillinger selv om de ikke er sanne også. Hvis det ikke er sant så kan vi diskutere det på grunnlag av at det kan bli et problem i fremtiden :wee:

Lenke til kommentar

@Ole; Partner for hva? En mann kan smelle hundrevis av damer på tjukka hvert år, en kvinne kan bare få barn med en og en av gangen. Du er jo interresert i den etnisk norske befolkningen etter hva jeg har forstått så hvorfor er det ønskelig med en jevnere fordeling? Er du redd for at utlendingene er de som puler til seg unger på norske jenter så vi norske gutta ikke får noe?

@Elefant; Fordi jeg har lest noen av innleggene og det virker som at han er en person som ikke kunne brydd seg mindre så lenge det genetiske mangfoldet var stort nok til at det ikke blir innavl.

Jeg er interessert i at alle skal ha en partner.

Lenke til kommentar

Tja, det er jo artig å diskutere problemstillinger selv om de ikke er sanne også. Hvis det ikke er sant så kan vi diskutere det på grunnlag av at det kan bli et problem i fremtiden :wee:

Så lenge det er tydelig at vi diskuterer basert på spekuleringer ja. Jeg handler ikke som en moderator, men jeg kjenner at tråden ikke må fremstå som et fakta før vi diskuterer fakta. Det er slik vi får Trumpiske tilstander, med everything is a lie.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke at jeg ikke tror på dette, men jeg foretrekker en kilde før vi diskuterer ting som om det var sant. Det hadde også vært interessant å se etterfølging av sivilstatusen til innvandrere og flyktninger.

Faktumet at mange menn er ensomme er ikke fordi det er et mindretall av kvinner, det er stort sett et sosialt problem. Forskjellene i Kina er marginale. I Japan er det motsatt, og der er det ekstremt mange isolerte og ensomme menn.

Her er en artikkel om tema: http://www.dagbladet.no/nyheter/innvandringen-endrer-balansen-mellom-kvinner-og-menn-i-norge/60593656

Det her stemmer faktisk.

Lenke til kommentar

Kjønnsbalansen er vel egentlig irrelevant. Dette handler i stor grad om flyktninger og problemet er at det er menn som klarer reisen hit. Det er ikke en så stor overflod av menn som trenger hjelp mest og det er uetisk å ta imot så mange menn da vi vet at det sitter kvinner nedover som ikke har nok ressurser og mat til å ta vare på barna sine. De som er best rustet for å bli igjen er menn.

Jeg har sagt det før; Vi bør dra nedover og velge ut de som trenger hjelpen vår mest. Det hadde endt opp med en overflod av kvinner, barn og eldre.

Lenke til kommentar

Her er en artikkel om tema: http://www.dagbladet.no/nyheter/innvandringen-endrer-balansen-mellom-kvinner-og-menn-i-norge/60593656

Det her stemmer faktisk.

Se der ja. Den synes jeg du skal hive opp i førstepost.

• Liker 1
Lenke til kommentar

I mens land som Kina og India aborterer jentefoster, og skaper en enorm overflødig mannlig befolkning. Importerer land som Norge og Sverige andre befolkningers overflødige menn og skaper en like ille kjønnsbalanse som disse landene.

Kilde: http://www.dagbladet.no/nyheter/innvandringen-endrer-balansen-mellom-kvinner-og-menn-i-norge/60593656

Siden du stort sett alltid klager over hva kvinner gjør på dette forumet bør du vel være fornøyd med at det blir færre av dem?

Lenke til kommentar

Siden du stort sett alltid klager over hva kvinner gjør på dette forumet bør du vel være fornøyd med at det blir færre av dem?

Det blir faktisk flere av dem, siden det ikke er utelukkende menn som kommer ...

Lenke til kommentar

Hadde du laget en tråd hvis det var overflod av kvinner OleNord?

Kvinner driver sjelden aktivt med økonomisk, volds og sex- kriminalitet, og er ikke de som skaper ustabilitet i sivilisasjoner - med mindre de får politisk makt. Dessuten er nesten alle kvinner bifile og kan fint leve med hverandre, og bruke sæddonor f.eks.

Endret av misanthrope
Lenke til kommentar

Tankeløs. Men hvilke politikere bryr seg om demografi uansett.

Det er mange som gjør det. Tross i at Europa og verden er overbefolket er det mange idiotiske politikere som sier det er et problem at befolkningen ikke vokser. Tross i fremtidig automatisering insisterer samme idioter på at vi må ha befolkningsvekst og at innvandring er positivt som skaper en slik unødvendig befolkningsvekst.

Disse samme idiotene snakker med idiotiske økonomer som har tro på en økonomi som er avhengig av kontinuerlig befolkningsvekst for å ikke kollapse. Samme idioter som totalt overser mulighetene og utfordringene relatert til fremtidig automatisering. Folk som ble indoktrinert i eldgammel økonomisk vranglære av økonomer som lærte sitt fag etter andre verdenskrig.

Sannsynligvis vil disse idiotene diktere en fremtid hvor Norge er overbefolket med kulturelle og etniske konflikter, sammen med økt kriminalitet og en økende fattigdom for folk flest i en økonomi som produserer mer og mer, men ikke klarer å distribuere disse godene til hele folket, og reserverer overskuddene og resultatene til en liten gruppe aristokrater som eier hele landet.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...