Øyvind Steinkopf Sund Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Vi ser på hva Capcom gjorde så veldig riktig denne gangen.KOMMENTAR: Derfor reddet Resident Evil 7 en serie som har gått på snørra Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Likte sjueren, syns 6 var ræva, minte meg for mye om call of duty. Men samtidig syns jeg og re7 er litt for lik outlast, føler re7 hadde vært bedre i third person som de forrige spillene men tipper de gjorde for at vr skulle funke Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Gjennomførte ca 70% av dette i VR, og det er definitivt en milepæl for PS VR. Det er nesten som at jeg syns synd på utviklere som skal prøve å måle seg med RE7 og kanskje til og med toppe opplevelsen jeg hadde her. For det blir ikke lett ser jeg for meg. Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 RE7 er det beste i serien. Overgangen til førsteperson var en genistrek. Innlevelse, uhyggelig stemning og intense bossfights er tre ting som utmerker seg. RE6 var ikke så ille selv om Chris' kampanje var mer Call of Duty enn Resident Evil. Leon/Helena's kampanje var ganske bra. Lenke til kommentar
Steaming T Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 "Resident" oversatt til norsk kan enten bety "Beboer" eller "Boende". Ikke "Residens" som på engelsk er "Residence"! Dette til orientering! 2 Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Første 50% av spillet er gjort helt perfekt spør du meg, men gruvesegmentet (kanskje også skipet) er ikke helt på topp med starten. Men godt hentet seg opp fra 4ern som mange regner med det "siste" resident evil spillet. Lenke til kommentar
Maltanoro Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 "Resident Evil" vil i dette tilfelle bli oversat til "Iboende Ondskap" 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå