Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Program til å overføre filer i windows

Anbefalte innlegg

Å overføre filer i windows XP er treigt og ustabilt, så jeg ser etter et alternativt program til å overføre filer som går raskere og er mer stabilt. På store nettverk blir det jo brukt dc++, men dette går vel ikke på mindre lan uten internett tilkobling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

alt som fungerer på internett fungerer også på lan, et nett er et nett uansett hvor det ligger.

jeg regner med du snakker om overføring av viler ved hjelp av delte kataloger? Ja, dette er tregt og ustabilt.

Jeg bruker gjerne FTP, men det er ingenting iveien for at en av dere kan sette opp en DC hub og bruke den istedet.

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd 3 forskjellige dc-hub versjoner, og på alle kom det opp en dum feilmelding da jeg skulle starte den. Hvordan setter du opp FTP da? Jeg laster vel på samme måte selv om jeg laster fra ftp...? Eller er det mer stabilt? Er det ikke andre programmer jeg kan bruke?

Lenke til kommentar

FTP server fungerer veldig greit.

Kjører du WinXP prof. har den en innebygget FT server. La du ikke til denne ved installasjon kan du gjøre det ved "Legg til/fjern programmer - Windows programmer.."

Evt. kan du laste ned diverse shareware ftp-servere:

serv-u

Bulletproof

Den sistnevnte har jeg god erfaring med...

Lenke til kommentar
FTP server fungerer veldig greit.

Kjører du WinXP prof. har den en innebygget FT server. La du ikke til denne ved installasjon kan du gjøre det ved "Legg til/fjern programmer - Windows programmer.."

Evt. kan du laste ned diverse shareware ftp-servere:

serv-u

Bulletproof

Den sistnevnte har jeg god erfaring med...

Takk! Får prøve det når jeg kommer hjem! Har win XP Professional ja. Er det vansklig å lage? Kan jeg sende en PM hvis jeg ikke får det til?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...