Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror jaggu meg det er bilde av fotografen her også!?

Det ble et interessant og spennende bilde. En kan studere lenge her uten å bli helt klok på det.

Fine fargekombinasjoner synes jeg og godt utsnitt. I og med du kaller bildet Hjemover, så passer det godt at kvinnen er på veg ut av bildet. :)

Lenke til kommentar

Jeg tror jaggu meg det er bilde av fotografen her også!?

Det ble et interessant og spennende bilde. En kan studere lenge her uten å bli helt klok på det.

Fine fargekombinasjoner synes jeg og godt utsnitt. I og med du kaller bildet Hjemover, så passer det godt at kvinnen er på veg ut av bildet. :)

Takk Helene for positiv kommentar. Ubeskåret snapshot. Jeg var litt opptatt av telefonen og at hun beveget seg mot kjøreretningen, derfor hjemover. Slik kommenterer jeg enkelte ganger bilder på bildekritikken. Jeg oppdaget også den unge fotografen, men la gå tenkte jeg :-). Mvh Gunnar

Lenke til kommentar

Nydelig komponert bilde me duse farger som gir et pastellaktig preg. Glassveggen gir oss innsikt, ikke bare i det som ligger bak veggen, men gjenspeiler også det som foregår foran den. Dette på en slik måte at det lett å ta feil om hva som er hva. At dama er på tur ut av bildet understreker vel at det ikke er først og fremst henne scenen dreier seg om. Hun er bare en del av "dekorasjonen", eller . . .? Et spørsmål, hvorfor vises ikke et speilbilde av henne?

Snedig gjort.

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar

Nydelig komponert bilde me duse farger som gir et pastellaktig preg. Glassveggen gir oss innsikt, ikke bare i det som ligger bak veggen, men gjenspeiler også det som foregår foran den. Dette på en slik måte at det lett å ta feil om hva som er hva. At dama er på tur ut av bildet understreker vel at det ikke er først og fremst henne scenen dreier seg om. Hun er bare en del av "dekorasjonen", eller . . .? Et spørsmål, hvorfor vises ikke et speilbilde av henne?

Snedig gjort.

Mvh.Oddvar

Det henspeiles på tittelen som er hjemover hvor hun er på vei ut og muligens hjemover. Enkelte er så opptatt av riktig kjøreretning fra venstre til høyre. Med denne tittelen slipper jeg å ta en horizontal flip eller vannrett vending på norsk. Ble du litt klokere nå :-). Mvh Gunnar

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Et artig bilde med flere involverte , kvinnen på vei ut og hjem fult konsentrert om mobiltelefonen .Lykkelig uvitende om den reflekterte fotografen som har henne i sikte . Og slik kan historien fortsette .

Bildet har en fin dus og pastellaktig fargepalett .

Alec

Lenke til kommentar

Et artig bilde med flere involverte , kvinnen på vei ut og hjem fult konsentrert om mobiltelefonen .Lykkelig uvitende om den reflekterte fotografen som har henne i sikte . Og slik kan historien fortsette .

Bildet har en fin dus og pastellaktig fargepalett .

Alec

Takk Alec! Mvh Gunnar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...