Gunnar Fagerli Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Hjemover Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Jeg tror jaggu meg det er bilde av fotografen her også!? Det ble et interessant og spennende bilde. En kan studere lenge her uten å bli helt klok på det. Fine fargekombinasjoner synes jeg og godt utsnitt. I og med du kaller bildet Hjemover, så passer det godt at kvinnen er på veg ut av bildet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 6. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2017 Jeg tror jaggu meg det er bilde av fotografen her også!? Det ble et interessant og spennende bilde. En kan studere lenge her uten å bli helt klok på det. Fine fargekombinasjoner synes jeg og godt utsnitt. I og med du kaller bildet Hjemover, så passer det godt at kvinnen er på veg ut av bildet. Takk Helene for positiv kommentar. Ubeskåret snapshot. Jeg var litt opptatt av telefonen og at hun beveget seg mot kjøreretningen, derfor hjemover. Slik kommenterer jeg enkelte ganger bilder på bildekritikken. Jeg oppdaget også den unge fotografen, men la gå tenkte jeg :-). Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Artig sammensatt fortelling du får her, i flere lag. Liker atmosfæren dette skaper. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 7. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2017 Artig sammensatt fortelling du får her, i flere lag. Liker atmosfæren dette skaper. Takk Trond Olav! Litt heldig med omgivelsene her på Playa de las Canteras på dette enkle snapshot. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Nydelig komponert bilde me duse farger som gir et pastellaktig preg. Glassveggen gir oss innsikt, ikke bare i det som ligger bak veggen, men gjenspeiler også det som foregår foran den. Dette på en slik måte at det lett å ta feil om hva som er hva. At dama er på tur ut av bildet understreker vel at det ikke er først og fremst henne scenen dreier seg om. Hun er bare en del av "dekorasjonen", eller . . .? Et spørsmål, hvorfor vises ikke et speilbilde av henne? Snedig gjort. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 7. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2017 Nydelig komponert bilde me duse farger som gir et pastellaktig preg. Glassveggen gir oss innsikt, ikke bare i det som ligger bak veggen, men gjenspeiler også det som foregår foran den. Dette på en slik måte at det lett å ta feil om hva som er hva. At dama er på tur ut av bildet understreker vel at det ikke er først og fremst henne scenen dreier seg om. Hun er bare en del av "dekorasjonen", eller . . .? Et spørsmål, hvorfor vises ikke et speilbilde av henne? Snedig gjort. Mvh.Oddvar Det henspeiles på tittelen som er hjemover hvor hun er på vei ut og muligens hjemover. Enkelte er så opptatt av riktig kjøreretning fra venstre til høyre. Med denne tittelen slipper jeg å ta en horizontal flip eller vannrett vending på norsk. Ble du litt klokere nå :-). Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Et artig bilde med flere involverte , kvinnen på vei ut og hjem fult konsentrert om mobiltelefonen .Lykkelig uvitende om den reflekterte fotografen som har henne i sikte . Og slik kan historien fortsette . Bildet har en fin dus og pastellaktig fargepalett . Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 7. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2017 Et artig bilde med flere involverte , kvinnen på vei ut og hjem fult konsentrert om mobiltelefonen .Lykkelig uvitende om den reflekterte fotografen som har henne i sikte . Og slik kan historien fortsette . Bildet har en fin dus og pastellaktig fargepalett . Alec Takk Alec! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Ja, det er lenge siden muslimdamene bare gikk i svart. I India er det lenge siden man begynte å lage moteklær for muslimdamer som er vel så fancy som annen mote selv om hijaben er inkludert. Kamerainnstillingen funker helt ålreit den her. Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 8. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2017 Takk Roar! Jeg bruker ISO 100 på dagtid og vanligvis f/9. Jeg har jo litt å gå på med hensyn til lukkertiden, men dette var jo den 15.2. :-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg