thyes Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Vær hilset! Jeg har vært i Bergen i helga, og har siste dagen imorra før nesen vendes hjemover igjen. Etter mye fyll og fanteri har jeg lyst å browse litt i butikkene, og lurte på om det finnes noen musikksjapper som spesialiserer seg på metal? Jeg har vært innom Apollon, det var absolutt en kul plass, men synes de hadde litt begrenset utvalg. Finnes det noen andre perler? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Apollon har virkelig sunket i kvalitet etter at de fikk den gode ideen om å gjøre det til et utested også. Jeg kommer dessverre ikke på noen andre gode sjapper her i byen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Dessverre, sånne nisjebutikker overlever nok bare i Oslo nå om dagen. Vi har ikke innbyggertallet til å holde det i gang, med mindre det blir litt folkelig. Apollon hadde gått konk, de også, om de ikke hadde konvertert det til utested. Lenke til kommentar
thyes Skrevet 6. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2017 Platekompaniet hadde jo også en del kule greier Forståelig at nisje-butikker ikke overlever ja. For meg som er fra nord, så var Apollon en jævla kul plass. Satt der på fredagen med venner og tok noen pils, synes det var litt fett at de kombinerte salg av musikk med salg av alkohol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå