Moerk Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 Stortinden 2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Herlig i full størrelse på linken. Flott utsnitt og komp i fint lys med god dybdeskarphet, farger og detaljer. Ikke helt uberørt snø så kanskje har flere vært ute og labba her? Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Flott når man går inn i full størrelse. Ellers sier jo Roar det som skal sies:D Du fikk nå trimma deg litt for dette bildet da! Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Kjempebra panoramabilde med fantastiske fin natur. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Kæmpeflott vinter panoramabilde Leif Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Ett veldig fint bilde av den mektige tinden og landskapet forøvrig Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 7. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2017 Herlig i full størrelse på linken. Flott utsnitt og komp i fint lys med god dybdeskarphet, farger og detaljer. Ikke helt uberørt snø så kanskje har flere vært ute og labba her? Roar Thank You, Roar. Gode ord fra deg er dyrebare. Når du nevner spor i snøen er det nok bare jeg med mine egne spor som har labba i dette området. Ujevnhetene skyldes vinden som har kastet snøen avgårde og laget "månelandskap", noe som ikke er til fordel for gående i hvert fall. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 7. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2017 Flott når man går inn i full størrelse. Ellers sier jo Roar det som skal sies:D Du fikk nå trimma deg litt for dette bildet da! Trimma enda mer for det siste bildet, for da gikk jeg enda lenger opp i lia. I mørket, til og med. PUH!Takk for hyggelig kommentar fra deg. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 7. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2017 Kjempebra panoramabilde med fantastiske fin natur. Takk for fin tilbakemelding. Naturen her oppe kjenner du vel til. Du bor jo i den - du også. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 7. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2017 Kæmpeflott vinter panoramabilde Leif Takk, Leif. Selv om jeg ikke klarte å få med ærfugler på bildet mitt, får du i alle fall oversikt over et område hvor det bfinner seg en god del av denne fuglen. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 7. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2017 Ett veldig fint bilde av den mektige tinden og landskapet forøvrig Mvh. Rolf Takk skal du ha Rolf. Dette er et meget benyttet fotobjekt, da mest fotgrafert fra E-6 av turister som ferdes i området. Mvh. Oddvar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Praktfull skildring av naturen kommer til uttrykk via linken. Veldig bra. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Kæmpeflott vinter panoramabilde Leif Takk, Leif. Selv om jeg ikke klarte å få med ærfugler på bildet mitt, får du i alle fall oversikt over et område hvor det bfinner seg en god del av denne fuglen. Mvh.Oddvar Et veldig flott område Oddvar. Mvh Leif Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Flott landskapsbilde ! Som du selv sier bør bildet ses via linken for full seeropplevelse. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 11. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2017 Takker alle som har kommentert bildet. Naturen er her allerede, så det er bare å knipse. (Dvs. etter en strevsom tur i djup skaresnø). Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg