Zeer Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Er det noen som har noen tips til hva jeg kan bruke som filter i kabinettet mitt? På forhånd takk Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Dersom du tenker på filter til vifter, ta en titt på denne: Filter til vifter Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Evt kjøp litt filtermatte hos Elfa! Denne kan klippes til og plasseres over alle hull der det ikke er en vifte som blåser ut. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) en klassiker er jo nylonstrømper da. Ikke rapp av mamma/konemor/kjøreste/søster det kan hende det er en dyr variant de har og det blir det bare bråk av. Kjøp biligste varriant på super'n. Endret 3. desember 2003 av Xell Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Ved empiri har jeg funnet ut at det som holder støvet ute ikke nødvendigvis er det som er mest finmasket, men det som er tykkere. Som man ser på større tjenerkabinetter for rack, så har de gjerne et ganske tykt og porøst filter, en slags skumplast. Jeg tror det er "labyrinten" gjennom filteret som gjør at støvet holdes ute. I hvert fall det finere støvet. Uansett: Filtre må rengjøres/byttes regelmessig hvis de skal funke etter planen! Lenke til kommentar
korny Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 du kan bruke svifer. det går som luftfilter til moped i alefal Lenke til kommentar
Zeer Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Takker for mange svar. Jeg tror sviffer fungerer dårlig med tanke på luftmotstand. Jeg tenker på saker jeg kan få tak i på vanlige steder og ikke trenger å bestille over internett. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Xell Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 apropos sviffer. filtere i støvsugere, de som skal beskytte for at det kommer støv i motoren og hidre at finstøvet kommer ut igjenn i rommet, ligner ganske mye på slikke duker, men de er ofte løsere og tykkere. Er ikke sikker på hvor mye disse koster, men det kan jo være et alternativ. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Har brukt en bit av en gardin til mitt filter i aero kabinettet (4 suge inn vifter), det ser ut til å fungere bra, har teppegulv her, så det blir utrolig mye dritt i lufta uansett hvor mye man støvsuger. Har en kompis som testet strømpebukse trikset som noen har nevnt tidligere, det fungerer visst bra.. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 det er greit med filter. hadde det før med det gamle kabinettet mitt. men husk å rens filteret! blir masse støv etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå