Gå til innhold

Logitech Harmony One programmering


Anbefalte innlegg

Har en Harmony one kontroll som jeg har hatt non år. Meget fornøyd med denne. nå er det en stund siden jeg hr programert denne men må til pers nå grunnet reciver har vært på verksted å må legges inn på nytt.

Det jeg lurer er som følger. Skal / har prorgramert inn min Nad T 753 . Når jeg går inn på komponenter så er det en del av diss jeg ønsker å ha vekk . Er det mulig å laget nytt navn på de kanppene som er lagt inn?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ja du får byttet navn på knappene som kommer opp på skjermen når det er aktiviteter eller komponenter. Hvis det er snakk om en av de knappene som er ferdig lagt inn, så får man ikke endret dem, men man kan lage en makro som man kaller det man ønsker, og kun har det knappen som makro.

 

Det enkleste hvis du skal endre eller fjerne komponenter, er bare å fjerne dem, og da vil du få varsel på alle aktiviteter som ikke funker som de skal lenger, og da enkelt kan endre disse.

 

Hvis du bytter komponenter, og bytter til en fra samme merke, så trenger du ofte ikke programmere om i det hele tatt, da de bruker samme IR koder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...