Gå til innhold

Er dette en fin start pc?

Anbefalte innlegg

Lager en ny tråd igjen pga den forrige tråden ble pcen kjøpt av noen andre rett etter at jeg hadde spurte om en pc på finn ville være et bra kjøp. så jeg spørr på nytt om en brukt pc som jeg har fått tilbud på å kjøpe gamle gaming pcen til en venn av min kompis for 3000kr. specsa på den er:

i5 4670k

Sapphire radeon nhd 7970 3gb

msi motherboard

16gb ddr3 ram

500gb hdd

650w psu

han sier at han fikk gjennomsnittlig 70fps på bf1 med specsa. Om jeg kjøper den har jeg tenkt til å putte i en ssd også etter hvert en bedre gpu. Er dette et bra kjøp for 3000kr?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For 3000 kr er det ikke så ille. Skjermkortet er som nevnt ganske gammmelt, men det burde takle semi-krevende spill sånn noenlunde. Om skjermkortet en dag ikke holder mål er det også relativt enkelt å skifte ut. 650W PSU holder til nær sagt hvilket som helst skjermkort.

Lenke til kommentar

For 3000 kr er det ikke så ille. Skjermkortet er som nevnt ganske gammmelt, men det burde takle semi-krevende spill sånn noenlunde. Om skjermkortet en dag ikke holder mål er det også relativt enkelt å skifte ut. 650W PSU holder til nær sagt hvilket som helst skjermkort.

Er ganske grei, skjermkortet er utdatert da det er 5 år gammelt.

Tenkt til å putte inn et nyere skjermkort etter behov

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...