natalimoe Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 Hei! Er det greit at en med dame filmer rompene til 2 jenter i klassen sin og sender det til en kompis uten å si det til dama si? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 Trenger du egentlig å spørre om det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 Jeg føler du spør for å få bekreftelse på det du allerede veit. Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 [...] filmer rompene til 2 jenter i klassen sin og sender det til en kompis[..,] Stort sett er det hverken greit eller lov å filme rumper i klassen og dele med kompiser..... 1 Lenke til kommentar
natalimoe Skrevet 5. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2017 [...] filmer rompene til 2 jenter i klassen sin og sender det til en kompis[..,] Stort sett er det hverken greit eller lov å filme rumper i klassen og dele med kompiser..... Takk! Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 Stort sett er det hverken greit eller lov å filme rumper i klassen og dele med kompiser..... Man skal anta veldig mye om omstendighetene for å komme til den konklusjonen. Ut i fra informasjonen i denne tråden er det umulig å si noe om moralen eller lovligheten bak de handlingene. 3 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Skjedde det på offentlig plass og hadde de klær på seg? Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 (endret) Føler det mangler en del info i opprinnelig innlegg. Hvis jeg ser et bilde av ei random ræv som henger på en person jeg ikke kjenner så føler ikke jeg noe behov for å være nødt til å bekjenne det til min kjæreste. Hadde likt om hun satte pris på det men jeg vet hun ikke er like interessert i jenterumper som det jeg er. Edit: Aaaah! Ser at jeg har megafaila i å lese! Nei... Det skulle jeg ikke mene er greit... Endret 7. mars 2017 av Invader Zim Lenke til kommentar
ozone Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Er det greit at en med dame filmer rompene til 2 jenter i klassen sin og sender det til en kompis uten å si det til dama si? Det vanligste i slike tilfeller er å ikke informere dama si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå