Gjest medlem-329093 Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 Jeg lurer på hvorfor vi må vente nesten et halvt år for å få se denne episke filmen, er det ikke mulig å kjøpe den fra USA eller noe før den kommer på kino i Norge? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 Den kommer da den 19 mai her til lands også. Gjør hvertfall det på min foretrukne kino. Synes vi egentlig etterhvert har begynt å få filmene her til lands før statene, Logan så jeg jo alt om onsdagen, to dager før US premiere. Hadde bare tv og dataspillene fulgt etter så hadde det vært konge. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 Den kommer da den 19 mai her til lands også. Gjør hvertfall det på min foretrukne kino. Synes vi egentlig etterhvert har begynt å få filmene her til lands før statene, Logan så jeg jo alt om onsdagen, to dager før US premiere. Hadde bare tv og dataspillene fulgt etter så hadde det vært konge. Kongelig!! takk for info!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå