AnonymDiskusjon Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 Hei. Jeg var på helgebesøk til en annen by i Norge, dro med fly. Møtte en søt jente kafe, hvor jeg fikk nr av henne. Jeg var 19 og hun var 17. Rota samme kveld, og alle tre kveldene jeg var i byen. Prøvde å ta intiativ til gjøre noe annet, spise på burger king eller dra til butikken. Men disse møtene ble jævlig korte, føltes nesten kleint, vet ikke helt hvorfor. Så besøkte jeg byen flere måneder senere igjen, møtte jenta. Og vi hadde sex en gang og rota andre gang, hun droppa til og med to skoletimer for å kunne komme tidlig neste morgenen. Men forstår ikke hvorfor. Jeg tror vi hadde bra kjemi, snakket mye løst og fast i senga. Får aldri snaps av henne på eget intiativ. Kan si at jeg kommer og besøker, og hun virker kjempe keen, men hun tar adri intiativ til å be meg besøke eller noe. Føler jeg alltid må gå frem, men da er hun alltid med. Men hun starter aldri liksom. Vet ikke hvorfor jeg har følelser for denne jenta. Bare liker noe ved henne. Anonymous poster hash: f0a95...ff5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2017 Hei. Jeg var på helgebesøk til en annen by i Norge, dro med fly. Møtte en søt jente kafe, hvor jeg fikk nr av henne. Jeg var 19 og hun var 17. Rota samme kveld, og alle tre kveldene jeg var i byen. Prøvde å ta intiativ til gjøre noe annet, spise på burger king eller dra til butikken. Men disse møtene ble jævlig korte, føltes nesten kleint, vet ikke helt hvorfor. Så besøkte jeg byen flere måneder senere igjen, møtte jenta. Og vi hadde sex en gang og rota andre gang, hun droppa til og med to skoletimer for å kunne komme tidlig neste morgenen. Men forstår ikke hvorfor. Jeg tror vi hadde bra kjemi, snakket mye løst og fast i senga. Får aldri snaps av henne på eget intiativ. Kan si at jeg kommer og besøker, og hun virker kjempe keen, men hun tar adri intiativ til å be meg besøke eller noe. Føler jeg alltid må gå frem, men da er hun alltid med. Men hun starter aldri liksom. Vet ikke hvorfor jeg har følelser for denne jenta. Bare liker noe ved henne. Anonymous poster hash: f0a95...ff5 Prøvde å nevne det for henne i senga : "Du må ta mer intiativ", hun reagerte med "Jeg tar intiaiv" veldig kjapt, men vi tenkte ikke noe mer over det. Ville ikke skape dårlig stemning. Anonymous poster hash: f0a95...ff5 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 Kan høres ut som om hun bare tar det kult siden det virker som om dere bare har dere sammen. Jeg gadd ikke strekke meg ekstra med FWB heller, poenget med å bare ligge sammen i ny og ne er at man ikke er sammen og ikke trenger å gjøre kjæresteting. Prøv å gjøre det klart for henne at du liker henne? En rød rose, fancy middag, litt småprat hvor du glir inn at du liker henne veldig godt.. se hvordan hun reagerer på det? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2017 Kanskje hun er usikker på seg selv/noe og derfor venter at du skal ta initiativ? Anonymous poster hash: 13291...098 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Men hun starter aldri liksom. Det er fordi hun er enten; a) lat, eller b) har et særdeles dårlig selvbilde. Hva tror du selv? Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Hun vil nok at du skal være den som tar initiativ. Sjefen i forholdet. Spør henne :-) Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Høres ikke ut som hun er interessert i noe mer enn å rote når du er i byen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå