SnowDOG_ Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Som topicen sier så skal eg ha meg nytt pc anlegg. Ønkser meg dette til jul da. Vel eg har sett meg disse pc høytalere: Logitech Z-2200 Høyttalere 2.1 THX Eller Creative Megaworks 250THX, 2.1 eller Altec Lansing Høyttaler ACS621 Vel det eg er ute etter er MEST BASS og TRØKK. Hvilket av disse har det eg vil ha? Lenke til kommentar
shahin Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg har hørt Creative Megaworks 250THX 2.1 i en butikk og den hadde sinnsykt bra lyd og spilte høyt. Problemet er vel at det ikke er mange som har hørt alle tre, så du får lete etter en review eller kanskje dra til nærmeste El-Kjøp / Expert og håpe på at det er en snill selger der som lar deg prøve Plassering er også viktig, ved å forandre sub'ens posisjon kan lyden gå fra sinnsykt bra til å høres ut som om anlegget er i naborommet. Lykke til med kjøpet Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...11&GrpID=2&s=pl Hvis du er ute etter litt mere stilige høytalere Er en test på hardware.no et eller annet sted.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Er det noen andre som har noen meninger? Jo flere tips jo bedre. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Forresten utseende er bare bonus. Eg vil ha bra bass og trøkk i forhold til pengene. Man bør vel ikke gå etter watt'n. Lenke til kommentar
opera Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Har både Megaworks og Logitech settet koblet opp i butikken jeg jobber. Syntes Logitech har en bedre lydkvalitet enn Megaworksen. Og suben på Logitech settet ( Z-680 ) spiller MYE dypere enn Megaworksen. Megaworks spiller en del "hardere" og mer rocka enn Logitech. Men ville selv gått for Logitech Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Jo men eg har ikke råd til z680 settet. Skal ha noe under 1500kr. Lenke til kommentar
insider Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Altec Lansing Høyttaler ACS621 er meget bra ! har de selv bra trøkk og lyd Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Altec Lansing Høyttaler ACS621 er meget bra ! har de selv bra trøkk og lyd Helt enig! Sinnsyk trøk i altec 2.1 og digg bass Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Etter å ha vært i butikken og prøvd Logitech'n så har eg bestemt meg for å kjøpe den. De hadde ikke altec sine høytalere så eg kunne prøve Men eg likte det eg hørte hos logitech'n. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Hvor stort er elementet til den logitech subben ??? Det settet så litt snaxy ut Endret 7. desember 2003 av DraZeN Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Hvor stort er elementet til den logitech subben ??? Det settet så litt snaxy ut Technical Specifications Total RMS power: 200 watts RMS Satellites: 80 watts RMS (40w x 2) Subwoofer: 120 watts RMS Total peak power: 400 watts Frequency response: 35Hz - 20kHz Drivers: Satellites: 3-inch phase plug driver Subwoofer: 8-inch long-throw ported driver Speaker dimensions: Satellites: (H) 7 inches x (W) 4.25 inches x (D) 6 inches Subwoofer: (H) 11 inches x (W) 11 inches x (D) 15 inches Signal to noise ratio: >100db SoundTouch™ wired remote control: Master volume Subwoofer volume Headphone jack Power/Standby Lenke til kommentar
knudsvik Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Du bør kanskje sjekke ut Jbl Creature Speakers. Utrolig lekre og godbass med god lyd fra to små stereohyttalere med en sub. Hørte dem på en Macbutikk med iPod, og det låt utrolig bra.! http://www.harman-multimedia.com/shop_deta...=creature&id1=2 Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Funker logitechn bra ? Kan den spille høy diskant uten å bli uklar og hvordan funker bassn ? Den dunker bra uten å bli skurrete ? Er ganske kravstor når det hjelder bass , har et 4.1 sett med altec lansing liggende som er ødelagt , med en 8" sub , vet ikke hvor kraftig den er men den dunka j**** bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå