Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 Dekorert... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 Forsøkte å finne innsekter i bildet, men det gjorde jeg da ikke. Får vårfornemmelser når jeg ser dette. Og her blir det nok en skyfri dag, men med 30-40 cm snø over det hele, helt ned til flomålet. Våren vil nok komme hit også, etter hvert. God søndag. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 Her sitter jeg og tenker på et lite kutt i toppen så du kommer ørlite nedpå steinen. Det vil øke spenningen etter min mening, men du må eventuelt prøve deg frem og finne hvor du vil kutte. Men for all del, komposisjonen er god med fint lys og skygge. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Moerk og Gunnar !! Her var insekter tilstede i opptaksøyeblikket ,, men de var for små og for raske til å komme med på bildet . Et evt. kutt i toppen må bli veldig lite da jeg synes det er trangt nok allerede . Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg