Stianra Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 Hei. Jeg har sett litt på denne https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1578470 (the corporal) og lurer på om det kan være en bra pc som kan brukes til så og si alle spill? eller om noen har forslag til å bytte noe deler, men til så og si samme pris Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 CPUen er veldig svak, men det er skjermkortet som er viktigst i spill. Vil nok slite med visse spill. Jeg ville ikke kjøpt dual core CPU i 2017. Du vil få en del mer for pengene hvis du kjøper brukt. Lenke til kommentar
Stianra Skrevet 5. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2017 Hva ville denne pcen ikke kjørt feks? Ville den klart h1z1, gta, battlefield 1 å sånne type spill? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 De aller fleste nye spill har 4 kjerner som minimum, så den CPUen ville jeg ha byttet ut i en I5 prossesor. GTA V og BF1 har I5 som minimum requirements. Lenke til kommentar
Stianra Skrevet 5. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2017 Men i5 går fint an å bygge inn i dette setupet? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Hva ville denne pcen ikke kjørt feks? Ville den klart h1z1, gta, battlefield 1 å sånne type spill? Men i5 går fint an å bygge inn i dette setupet? Ja du kan putte inn en i5 CPU i dette oppsettet, men du kan ikke overklokke den med det hovedkortet. Da trenger du et Z170 eller Z270 basert kort. Med en i5-7500 og det RX 480 kortet kan du dra de fleste spill i 1080p oppløsning og medium til High settings med grei nok fps. Ønsker du bedre ytelse må du betale for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå