aspstein Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Du kan ikke bruke den filtypen på dette forumet. Et gyldig format er: http://www.domain.com/picture.gif, et ugyldig er: http://www.domain.com/picture.one.gif Hva i ***** skal det bety?? Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Kanskje ikke forumet liker å tolke slike filnavn? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Kanskje ikke forumet liker å tolke slike filnavn? 5671784[/snapback] Ja det er greit, men jeg fikk meldingen når filnavnet ikke inneholdt mer enn et punktum. Men jeg forrandret på webserveren min og da forsvant feilmeldingen. Syntes det var litt rart da... Lenke til kommentar
Kanylen Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Her har dere en gratis Image Host som lager automatisk Thumblains og linker for fullversjon, thumb og forumlink. http://www.imagesocket.com/ Endret 12. august 2006 av KanDu Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hvilken size blir det på thumbsene? Lenke til kommentar
Kanylen Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Vet ikke, men her har du et eksempel: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 9. desember 2006 av KanDu Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 plz alle sammen som legger ut worklog bilder, gjør bildene slik at de ikke tar LAAAANG tid å laste opp...sinnsykt irriterende=P Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Det kommer litt an på hvilken side du laster opp til, ditt eget nett og hvor stort bilde er i seg selv. Lenke til kommentar
kakt_us Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 hvorfor ikke bare bruke www.bildr.no ?? Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 jeg bruker imageshack.us og syns det virker bra, men hva mener dere om det? og jeg lurer på om det tar lang til og laste opp bildene mine i workloggen! The Chrome Qubic -Morten Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Skal bare se om jeg får til det med bilder her. Dette så jo sånn delvis greit ut. Endret 14. januar 2007 av Hellemyr Lenke til kommentar
genialt Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Har sett at mange av arbeidsloggene benytter 3D bilder. Hvordan får man laget det? Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Har sett at mange av arbeidsloggene benytter 3D bilder. Hvordan får man laget det? Dette kan lages i diverse programmer, som AutoCad og lignende. Det som er enklest og antaglig mest brukt her er Google SketchUp. Tar noen timer å lære seg det grunnleggende, men er verdt tiden. AutoCad tar nok noen dager å lære før man virkelig kan sette igang med noe nøyaktig og mer avansert. Lenke til kommentar
nydal Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Mimring på gamle diskusjon tråder. heheh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå