JassFatt-aka-Andre Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) der ja endelig fikk jeg det till dette er redigert i paint ! s***n for en piss kvalitet Endret 5. september 2004 av JassFatt-aka-Andre Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 kan jeg legge ut bilder på 640x480 det er det minste jeg kan ha på kamraet mitt ?? eller blir det for stort ? Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Du kan laste ned masse programmer som kan rezize bilder så det går nok fint, jeg bruker å ta bilder med 2000xnoe å så rezizer jeg bare til 400x300 Jeg bruker Xnview vet ikke hvor man kan laste ned da Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Kan man logge på photobucket med en ftp-klient? Det tar så forbaska lang tid å legge inn bilder der! Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 har lest igjennom her nå, men jeg greier ikke å legge ut bildene mine på nette. noen som kan forklare meg hvordan jeg gjør det på f.eks home.no fordi jeg greier ikke å legge de ut ved hjelp av hjemmesideeditoren. kan man bare laste opp bildene med ftp? prøvde den opplastningssiden som var nevnt tidligere, men den greide ikke å legge ut de bildene jeg hadde tatt med digitalkamraet mitt hvorfor ikke? kunne trengt en enkel og grei beskrivelse for har ikke noe peiling på dette. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Ja, da prøver jeg, og ser om jeg får til å lage thumbnail i 400*400 (ca) Her er mitt forsøk, prøver til det står "EDIT: Fikk det til!" i bunn av posten. EDIT: Fikk det til! Tok feil av URL`en og IMG`en først! EDIT 2: Dette er et gammelt bilde av pc`en min, den ser ikke slik ut nå. Endret 21. februar 2005 av sigen Lenke til kommentar
sigz Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Det er vel ikke store problemet å fikse bilder.. Enig med han som sa at paint funker som bare **** Bruk photobucket til å laste opp bilder med...det er enkelt og gratis. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Endelsen på bildefilen er ikke tillatt i dette forumet. Eksempel på tillat endelse er: http://www.bilde.com/bilde.gif. Eksempel på ugyldig endelse: http://www.bilde.com/bilde.en.gif Hva i alle dager betyr dette ?? Prøvde å starte en worklog men fikk bare denne beskjeden her... (Jeg brukte Photobucket) Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Kan noen gi meg link til eller navn på et komprimeringsprogram for bilder? (Dvs. gjøre dem mindre i kb...duh... ) Lenke til kommentar
cc Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Skjold: http://www.irfanview.com/ Det kan både resize bilder, og komprimere for web. Gratis, enkelt og greit. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Bruk PAINT! de er veldig enkelt å tar ikke lang tid. Bare åpne bildet og velg "Bilde--> Strekk/forsyv" så er det bare å fylle inn ønsket str. Jeg pleier å bruke 25% når jeg forminsker. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Bruk PAINT!de er veldig enkelt å tar ikke lang tid. Bare åpne bildet og velg "Bilde--> Strekk/forsyv" så er det bare å fylle inn ønsket str. Jeg pleier å bruke 25% når jeg forminsker. Akkurat det kommer veldig an på størrelsen fra før av da... f.eks hvis du har ett 100x100 bilde, så blir det 25x25 lissom... det blir lissom ikke helt bra det... Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Kan være det står i posten tidligere men hvordan reziser man bilder ? Orket ikke og leite igjennom alt.. *Latsabben meg* Lenke til kommentar
kverna Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 bruk paint eller andre bildeprogrammer Lenke til kommentar
sigz Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Jaja Per - Stian ...tenkte ikke på det. Sorry. Endret 29. mars 2005 av sigz Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Til resiz'ing annbefaler jeg mihov imageresizer: http://www.imageresizer.com/download.php Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Det er og ganske enkelt å resize bilder med ACDsee Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 fin sticky lærte noe av denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå