Gå til innhold

Fannefjorden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da jeg gikk inn på tek.no kom denne pannekaka opp og jeg leste til min forskrekkelse at det var en romsdaling fra et sted ved Fannefjorden jeg hadde gitt kommentarer:-). Jeg fikk litt mistanke da du hadde noen uttalelser som lignet lite på sunnmøringen som jeg har godt kjennskap til. Slutt på tullpratet, et godt komponert solskinnsbilde. Er det fra Kleive? Ha en fin lørdagskveld:-). Mvh Gunnar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da jeg gikk inn på tek.no kom denne pannekaka opp og jeg leste til min forskrekkelse at det var en romsdaling fra et sted ved Fannefjorden jeg hadde gitt kommentarer:-). Jeg fikk litt mistanke da du hadde noen uttalelser som lignet lite på sunnmøringen som jeg har godt kjennskap til. Slutt på tullpratet, et godt komponert solskinnsbilde. Er det fra Kleive? Ha en fin lørdagskveld:-). Mvh Gunnar

Hei Gunnar!

For å si det som det er, så er jeg halvt sunnmøring, min far er fra Ålesund. ;) Så du kan trygt fortsette å gi bildene mine kommentarer. Bildet er ikke fra Kleive, men nokså nært, der er fra Skjevika. Jeg hadde meg en bråstopp på veg innover.

Takk så mye for kommentar. :)

I morgen tror jeg jeg har klart et nattbilde eller to, dessverre uten nordlys, men det var litt månelys. :)

Lenke til kommentar

Her ser jeg at skyene allerede var på plass da du tok bildet. Fine gyldne farger i solnedgangen og fin natur og en sjø som likner et speil. Dette gir meg faktisk litt sommerfornemmelse, til tross for snøen som ligger der.

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Nydelig fotografert aftenstemning , fint lys idet solen er på vei ned .

Solen er her kanskje på grensen av å være utbrent , faren er at med demping av den hadde nok resten av bildet blitt for mørkt .

Alec

Lenke til kommentar

Nydelig fotografert aftenstemning , fint lys idet solen er på vei ned .

Solen er her kanskje på grensen av å være utbrent , faren er at med demping av den hadde nok resten av bildet blitt for mørkt .

Alec

Enig med deg i forhold til solen, men av og til er man nødt til å kompromisse og jeg synes Helene har gjort ei bra vurdering her.

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...