Alkan Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Hei, Jeg skal opprette VPS konto i forbindelse med kjøp av aksjer i min nåværende arbeidsplass. Er det noe jeg trenger å tenke på? Jeg har DNB som bank, går det greit og opprette kontoen her? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Det er veldig uproblematisk. Søk opp VPS i nettbanken og opprett i vei. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 DNB fungerer bra. Lenke til kommentar
guest_anon Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 regner med firma er på børs? isåfall skal du passe litt på innsidehandel, hvis du sitter på informasjon som ikke er offentlig tilgjengelig enda men som du vet vil øke aksjekursen blir du dømt for innsidehandel om du kjøper før informasjonen er gjort offentlig. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 5. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2017 regner med firma er på børs? isåfall skal du passe litt på innsidehandel, hvis du sitter på informasjon som ikke er offentlig tilgjengelig enda men som du vet vil øke aksjekursen blir du dømt for innsidehandel om du kjøper før informasjonen er gjort offentlig. Firmaet er ikke på børs Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 5. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2017 Bruk Nordnet. Er nordnet bedre? Lenke til kommentar
Visum Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 Bruk Nordnet. Er nordnet bedre? Ja, og mye billigere. Lenke til kommentar
guest_anon Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 Hvis firma ikke er på børs er det sannsynligvis ikke registrert i VPS heller, men du har sikkert fått beskjed om å ordne vps konto antar jeg så det kan være registrert likevel. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Bruk Nordnet.Er nordnet bedre? Ja, og mye billigere. Billigere, ja, men bedre? På hvilken måte? Anonymous poster hash: 516ec...f0f Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 (endret) Bruk Nordnet.Er nordnet bedre? Ja, og mye billigere. Billigere, ja, men bedre? På hvilken måte? Anonymous poster hash: 516ec...f0f Ikke bedre, bare annerledes. Det koster f.eks. 95 kroner å gjøre et kjøp eller salg i DNB og noen tikroner i Nordnet, men Nordnet er mer for folk som kjøper og selger mye, du har like stor nytte av DNB hvis du bare skal ha et sted å oppbevare aksjene du skal kjøpe i arbeidsplassen din. Endret 6. mars 2017 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå