toreae Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Er vi bare organisert i forsvar, så klarer vi oss som regel. Men setter Arsenal (eller hvem som helst) litt fart på, så dukker problemene fort opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 MEN FOR HELVETE DA DOMMER!!E9 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Alexis ble sendt ut alene for å varme opp i pausen. Så ser ut som han starter i andre omgang.Da er jeg svært spent på hvordan han responderer. Spesielt hvis benkingen har med ryktene å gjøre.Tviler vel på at det har noe med det jeg da. Treneren ser de hver dag på trening og tar ut de han mener er i best form og passer matchplanen best. Liverpool drepte effektivt den planen.Mye mulig. Men han har soleklart vært den beste spilleren de siste sesongene. I år har en vært flere klasser over nummer to på listen. Da er det rart å droppe ham i en toppkamp der laget må levere over normalen.Jeg sier ikke det var et riktig valg. Jeg bare tror ikke på alt Daily Star skriver, og velger å se etter en mer logisk og lite konspiratorisk forklaring på hvorfor det ble valgt slik det ble.Joda, jeg skjønner hva du mener og det er mulig du har rett. Jeg klarer bare ikke se logikken i det da Wenger har tradisjon for å gi klippekort til spillere med store variasjoner i prestasjoner. Alle burde blitt benket før Alexis, og hvor dårlig har han gjort det på trening for å benkes i en toppkamp? Men uansett, Wenger tok feil, det gjenspeiles jo i 2. omgangen nå. Det er et helt annet lag med Alexis på banen. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Joda, jeg skjønner hva du mener og det er mulig du har rett. Jeg klarer bare ikke se logikken i det da Wenger har tradisjon for å gi klippekort til spillere med store variasjoner i prestasjoner. Alle burde blitt benket før Alexis, og hvor dårlig har han gjort det på trening for å benkes i en toppkamp? Men uansett, Wenger tok feil, det gjenspeiles jo i 2. omgangen nå. Det er et helt annet lag med Alexis på banen. Helt enig i alt du skriver. 1 Lenke til kommentar
EdisMester™ Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Føles ut som at Arsenal har 12 mann på bana, det er inkludert Madley. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Sanchez ville vært enorm for Liverpool. Han må være den perfekte offensive spiller for Klopp-systemet. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Perez og Walcott på vei inn. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Gleder meg til å se Lucas! Lenke til kommentar
EdisMester™ Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Skal Klopp vurdere å bruke noen bytter idag da? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Welbeck ut og ikke Iwobi? Håpløst! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 do a barrel roll! Lenke til kommentar
EdisMester™ Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Englands største cunt - Robert Madley Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Klart skulle hatt andre gule der. Lenke til kommentar
Erlend R B Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Uansett hva vi måtte mene og si om Wenger så sitter han der, det er ikke mye vi får gjort med det. For min del så håper jeg på ett par mål til i vår favør. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2017 Xhaka får gult for å snakke med dommeren. Can får ikke sitt andre gule for å nesten kveste Walcott. Javel. Fuck off, dommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Can blir utvist?Neh, Xhaka får gult istedet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå