Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Btw; Du vet det er noe grums når Alexis sitter på benken og smiler og kunne ikke brydd seg mindre om at laget ligger 2 mål under. Åpenbart at han er på vei ut.Noe som er rart, halvt år til transfervinduet åpner. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Alexis ble sendt ut alene for å varme opp i pausen. Så ser ut som han starter i andre omgang.Da er jeg svært spent på hvordan han responderer. Spesielt hvis benkingen har med ryktene å gjøre. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Giroud hadde 16 berøringer i første omgang. Det var færrest av samtlige spillere, inkludert keepere. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2017 Giroud hadde 16 berøringer i første omgang. Det var færrest av samtlige spillere, inkludert keepere. Helt riktig valg med å starte med han på topp med alle de presise innleggene vi slår.... /s Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Alexis ble sendt ut alene for å varme opp i pausen. Så ser ut som han starter i andre omgang.Da er jeg svært spent på hvordan han responderer. Spesielt hvis benkingen har med ryktene å gjøre. Tviler vel på at det har noe med det jeg da. Treneren ser de hver dag på trening og tar ut de han mener er i best form og passer matchplanen best. Liverpool drepte effektivt den planen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Arsenal er bedre med Sanchez på banen. Hvem ville trodd det? 1 Lenke til kommentar
EdisMester™ Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Spennende. Bare ikke sovne så går dette veien! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2017 Bra Mustafi... 3-0 incoming. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Der får vi igjen for latterlig firmino opplegg Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 (endret) Meh, Firmino prøver å sutre seg til straffe. Elendig fall forsøk på filming. Endret 4. mars 2017 av oOF Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2017 Alexis assist også. Lol, Wenger ta deg en fuckings bolle. Lenke til kommentar
EdisMester™ Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Strake armer. Skulle vært avblåst. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Alexis ble sendt ut alene for å varme opp i pausen. Så ser ut som han starter i andre omgang.Da er jeg svært spent på hvordan han responderer. Spesielt hvis benkingen har med ryktene å gjøre.Tviler vel på at det har noe med det jeg da. Treneren ser de hver dag på trening og tar ut de han mener er i best form og passer matchplanen best. Liverpool drepte effektivt den planen.Mye mulig. Men han har soleklart vært den beste spilleren de siste sesongene. I år har en vært flere klasser over nummer to på listen. Da er det rart å droppe ham i en toppkamp der laget må levere over normalen. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Alexis ble sendt ut alene for å varme opp i pausen. Så ser ut som han starter i andre omgang.Da er jeg svært spent på hvordan han responderer. Spesielt hvis benkingen har med ryktene å gjøre.Tviler vel på at det har noe med det jeg da. Treneren ser de hver dag på trening og tar ut de han mener er i best form og passer matchplanen best. Liverpool drepte effektivt den planen.Mye mulig. Men han har soleklart vært den beste spilleren de siste sesongene. I år har en vært flere klasser over nummer to på listen. Da er det rart å droppe ham i en toppkamp der laget må levere over normalen. Jeg sier ikke det var et riktig valg. Jeg bare tror ikke på alt Daily Star skriver, og velger å se etter en mer logisk og lite konspiratorisk forklaring på hvorfor det ble valgt slik det ble. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2017 MEN FOR HELVETE DA DOMMER!! Lenke til kommentar
EdisMester™ Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Mye rart med de engelske dommerene. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Ja, hva skal man med Sanchez? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå