Latias Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Hvorfor starter ikke Sanchez? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2017 Hvorfor starter ikke Sanchez? Spør Wenger. Fullstendig idioti, med mindre han er skadet. Giroud på topp, Coquelin i midten, Ox på kant. Dette er SØPPEL! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Hvorfor starter ikke Sanchez? Wenger vil vel se hvordan laget ser ut neste sesong. 1 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 (endret) Gleder meg ikke til dette.... Endret 4. mars 2017 av Myra- Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2017 Gleder meg ikke til dette.... Det bør du. Dette er det dårligste laget Arsenal har stilt med denne sesongen i ligaen. Tipper 4-1 til Liverpool. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Giroud på topp i en kamp som dette, hva er det som skjer? Er jo typisk Liverpool og spille bra mot andre topplag, jeg tipper 3 poeng til liverpool i dag. Dessverre. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 (endret) Har et 4-sifret beløp på Pool i dag. Arsenal skal ikke ha noen som helst sjanse. De fikk en fotballeksjon på Emirates og kommer til å få det i dag også. Mane komme til å rive dette laget i fillebiter. 5-0 Endret 4. mars 2017 av Benbjo Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Er Øzil skadet eller er han bare ikke med i troppen? Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 (endret) Feil. Endret 4. mars 2017 av DårligNavn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Gleder meg ikke til dette.... Det bør du. Dette er det dårligste laget Arsenal har stilt med denne sesongen i ligaen. Tipper 4-1 til Liverpool. Så du åpningskampen til arsenal? Dårligere lag der. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 https://twitter.com/JamesOlley/status/838066852018311168 Takk for alt Alexis! Den beste spilleren Arsenal har hatt de siste 10 årene Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2017 Sniktitt inn i stua til Benbjo når han ser at Alexis er benket: 7 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Wenger lar en spiller få spille noen kamper. Wenger gir klippekort. Han er en idiot. Wenger lar ikke en spiller få spille. Wenger gir ikke klippekort. Han er en idiot... Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Helt katastrofalt lag. Håper på en 4-3-3 med Ox sentralt og Iwobi på kant, men vi er uansett sjanseløse når vi hviler vår desidert beste spiller i år og fortsetter å bruke patetiske Coquelin. Hårreisende. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Sniktitt inn i stua til Benbjo når han ser at Alexis er benket: Det nærmeste jeg kom var å trekke på smilebåndet da jeg så lagoppstillingen. Men seriøst nå holder det. Du gjør jo ikke annet enn å slenge dritt min retning, selv i diskusjoner jeg ikke er involvert i. 3 Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Hvorfor starter ikke Sanchez? Wenger vil vel se hvordan laget ser ut neste sesong. Har et 4-sifret beløp på Pool i dag. Arsenal skal ikke ha noen som helst sjanse. De fikk en fotballeksjon på Emirates og kommer til å få det i dag også. Mane komme til å rive dette laget i fillebiter. 5-0 https://twitter.com/JamesOlley/status/838066852018311168 Takk for alt Alexis! Den beste spilleren Arsenal har hatt de siste 10 årene Lett å la seg provosere av slike utsagn, Benbjo. Spesielt når de kommer med såpass høy frekvens. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 (endret) Mulig det, men om noen tror Arsenal kan vinne i dag og Alexis fornyer kontrakten sin lever på en annen planet eller i en parallell dimensjon tror jeg. Lykke til alle mann. Sjekker ut til pause! Endret 4. mars 2017 av Benbjo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Dette ender ikke 0-0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå