Just2user Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Slike naboer gjør at ønsket om enebolig oppfylles raskere... ? Lenke til kommentar
guest_anon Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 (endret) klag til styret, i borettslag har styret mye makt Endret 4. mars 2017 av guest_anon 1 Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Ikke start noen lydkrig mot naboen. Eneste du oppnår er å ødelegge din egen sak. Fortsett heller med logføring på når det er høyt lydnivå. Dette er gull for styret om personen ikke skjerper seg etter et par brev fra styret og tvangssalg kommer på bordet. 1 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Takk for svar. Har forsøkt å ordne opp dette selv med å snakke med vedkommende og det virket som han forsto det der og da, men det hjelper ikke om han bare fortsetter andre dager. Har ingen forventninger til at alle de andre andelseierne skal være stille når jeg skal sove på dagen, men det er rart at 20 andre skal klare og ha et akseptabelt støynivå, mens denne ene (forholdsvis voksne) personen bare gir blanke i alt og alle. Har du vært i dialog med noen av dine andre naboer? Hvis det kun er du som blir plaget av lyden stiller du ikke sterkt i en klage, få med deg noen av naboene og gå til styret. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Artig brukernavn. Du lureste du kan gjøre er å snakke med personen og opplyse ham om at lydnivået ikke er akseptabelt. Fungerer ikke det, prøver du andre kanaler, som f.eks. leverere klage gjennom borettslag eller politianmeldelse. Lenke til kommentar
Sp1ke Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Eg trur du kjem lengst med den tonen du allereie har hatt med han? Han har dempa seg på natta, så vidt eg har skjønt. Kan ha gå med på at du varslar om når du har hatt nattevakt, slik at du kan få sove ut? Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 5. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2017 Takk for svar. Har forsøkt å ordne opp dette selv med å snakke med vedkommende og det virket som han forsto det der og da, men det hjelper ikke om han bare fortsetter andre dager. Har ingen forventninger til at alle de andre andelseierne skal være stille når jeg skal sove på dagen, men det er rart at 20 andre skal klare og ha et akseptabelt støynivå, mens denne ene (forholdsvis voksne) personen bare gir blanke i alt og alle. Har du vært i dialog med noen av dine andre naboer? Hvis det kun er du som blir plaget av lyden stiller du ikke sterkt i en klage, få med deg noen av naboene og gå til styret. Tenkte å høre med de andre naboene også, kan umulig bare være meg som hører dette. Artig brukernavn. Du lureste du kan gjøre er å snakke med personen og opplyse ham om at lydnivået ikke er akseptabelt. Fungerer ikke det, prøver du andre kanaler, som f.eks. leverere klage gjennom borettslag eller politianmeldelse. Ser ironien i brukernavnet Eg trur du kjem lengst med den tonen du allereie har hatt med han? Han har dempa seg på natta, så vidt eg har skjønt. Kan ha gå med på at du varslar om når du har hatt nattevakt, slik at du kan få sove ut? Tror ikke jeg kan koordinere slikt med han, har bare sett han en gang i løpet av halvåret jeg har bodd her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå