AfterGlow Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Fremtidige iPhone-modeller kan få fiffig design.Apple vil lage en skjerm du kan rulle sammen og putte i lommen Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Er ikke dette veldig likt konsept som Samsung presenterte for en tid tilbake? 4 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Slutt med clickbait-overskrifter Tek.no Dere vet så godt som alle at patenter som dette blir registrert hele tiden uten at det fører til et reelt produkt og i hvertfall ikke rett i mainstream-produktene. Når jeg så overskriften og bildet så forsto jeg (utifra deres tidligere publiseringer) at dette bare er et patent og noe som med liten sannsynlighet blir å komme seg inn i et ferdig produkt de nærmeste årene. En passende overskrift hadde vært "Apple tar patent på skjerm som kan rulles sammen" eller lignende. 3 Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Spoki0 skrev (På 4.3.2017 den 14.34): Er ikke dette veldig likt konsept som Samsung presenterte for en tid tilbake? Ideen har kommet opp flere ganger i ulike former. 2 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Jeg skal ta patent på enheter med skjerm som kan vise innehold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg