Hedonism Skrevet 6. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2017 Blir låst til folk mellom 18 og 28 ja 2gb til 12gb telenor yng abb Fra 249 kr På frihet blir det en økning på 10,20 og 25 abb . Tidligere 8,10 og 20 Ung abb skifter navn til U18 Noen prisendringer på Frihet? Eller blir det 10 (449 kr mnd), 20 (499 kr mnd) og 25 (599 kr mnd) om man skal speile prisene på 8, 10 og 20 GB fra i dag? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Samme pris som fra før ja Får se hva andre kommer etter med, det er en positiv endring hvertfall. Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 (endret) Her er prisene for hvert enkelt abonnement (jeg har U18 4GB til 299,-): Endret 7. mars 2017 av Nystad97 Lenke til kommentar
paarsand Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Det var jo blodpris, tilsvarende sum gir deg jo 10GB hos et par av konkurrentene. Er det blitt om å gjøre å betale mest? 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Det er jo dårligere enn nonstop dette jo, hva driver de med hos televerket egentlig? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Det er jo dårligere enn nonstop dette jo, hva driver de med hos televerket egentlig? De lurer kundene sine. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 (endret) Telenor Yng prisene har ikke Nystad97 fått med seg. Det er det som er selve "nyheten" i dag....For ungdommen. Abb fra 2 GB til 12GB. Fra 249 kr. Gratis streaming fra spotify, tidal, apple og Google Music. Kan bytte fri tale mot 1 GB ekstra og 60 samtaler. Bruker du over 60 samtaler koster det En krone pr ny samtale, uansett hvor lenge den er Prisene på frihet bildene er mer eller mindre samme som fra før, som jeg skrev tidligere er det 8, 10 og 15 som får GB økning. Resten er uendret. på U18 legges det til et 1GB abb til 199 kr og 6Gb endres til 8G til samme pris Endret 7. mars 2017 av kewell79 Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Med andre ord ble dette et stort mageplask for Telenor. Går man såpass hardt ut, burde man også ha lansert noe som var bedre. 2 Lenke til kommentar
paarsand Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Og folk kritiserte Onecall for brudd på nettnøytralitet når de annonserte fri streaming av radio? 2 Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Og folk kritiserte Onecall for brudd på nettnøytralitet når de annonserte fri streaming av radio? Telenor er statelig eid, de kan gjøre som de ønsker 1 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Fortsatt like liten grunn til å velge Telenor som operatør. Da beholder jeg heller abonnementet mitt hos Hello som gir akkurat det samme som Telenor, bare til under halve prisen. 1 Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 7. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2017 (endret) Nå som man åpenbart ikke trenger å bry seg med nettnøytalitets-prinsipper med referanse til fri radiostreaming hos OneCall i fylker der FM legges ned og fri musikkstreaming hos Telenor så er spørsmålet hvem som er nestemann ut med fri bruk av X tjeneste( r ). Telia har jo hatt fri bruk av sosiale medier som Facebook, Instagram o.l. i Sverige i flere år allerede. Nkom sa i januar at de skulle granske OneCall sitt fri radio-tilbud, de har vel kanskje konkludert med at det er greit nå eller så regner vel Telenor med at de kommer unna med det uansett og ikke bryr seg med den slags "detaljer" som nettnøytralitet. Endret 7. mars 2017 av Hedonism 2 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Alt for å rekrutere den yngre garde. Er jo sånn dem sikrer seg kunder for fremtiden, siden Telenor merkevaren i seg selv ikke holder vann lenger. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Dette er jo et direkte brudd på nettnøytraliteten i Norge. Isolert sett så er det kanskje ikke så ille, men godtar man først dette så sitter man plutselig der med skjegget i postkassa og lurer på hva som skjedde. 2 Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Syntes telenor kan ta seg en bolle, med slike ting som dette, trafikk er trafikk og skal ikke skille på klasse. 1 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Synd datapakkene i nedre enden skal holdes så kunstig lave. 500 MB for 249,-/mnd er ikke holdbart. Jeg får jo 10x så mye for 4 kr/mnd mindre, samme nett, samme hastighet, alt ellers er samme, dog uten fri EU roaming, men det endres raskt 15 juni.. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 7. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2017 Det som slår meg litt er at Telenor sin Yng-lansering så langt ikke har hatt en slik "når kommer dere med dette??"-påtrykk på facebook-sidene til konkurrentene. Når Ice lanserte datarollover så ble de fleste operatørene pepret med spørsmål om "kommer dree også med rollover??" mens eneste jeg ser så langt i dag er et enslig spørsmål på Talkmore sin vegg om ikke de også vurderer fri musikkstreaming. Ingen reaksjon fra kunder hos verken Telia, Chess, OneCall, Hello osv i skrivende stund. Så spørsmålet er hvor bra de har truffet her eller om det rett og slett ikke er blitt godt nok kjent via media enda til at andre kunder begynner å mase etter lignende konsept hos andre operatører. Eller kanskje det rett og slett ikke slår så godt an som Telenor hadde håpet. 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 De eneste reaksjonene jeg håper på nå er faktisk innlegg på Telenor sin FB-vegg der folk etterspør nettnøytralitet. Skulle gjerne gjort det selv men jeg orker faktisk ikke . 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Jeg sliter med feber, men hvis den slipper i morgen skal jeg finlese Telias ungdomstilbud og se hva de tilbyr. Kan ikke huske at det ble mye diskusjon om den på diskusjon.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå