Habla Møberg Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Prøver å finne PR-nummer til en eldre A3. Regnr. Bilde av lapp i hjulbrønn: Skal ha nye bremseskiver til bilen, og der finnes mange varianter, sortert på PR-nummer, som virker til å starte på tallet 1 og 2 tegn til. F.eks 1KK, 1KV, 1LQ, m.m. Noen som har noen tips? 1 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Veng sier at bilen er Tecdoc typenummer 5600. Tecdoc sier at typenummer 5600 har følgende PR-nummer: Bak 1KK/1KV (bremseskivene er like) og Foran 1LQ (diameter 256mm) eller 1LR/1LS/1ZP (bremseskivene er like, diameter 280mm) eller 1LE/1LN/1ZD (bremseskivene er like, diameter 288mm) Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Tja, du burde vel hatt resten av lappen.... men, stort sett så er vel det jeg har sett av forskjeller diameteren på skiva, og pleier ikke å være mer enn 2-3 forskjellige? - Så tipset er å måle... Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 4. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2017 Ja, burde gjerne hatt hele lappen, men dette er det som er igjen etter så mange år. Så jeg må få målt diameter på skivene, OK. Ikke min bil, og har ikke tilgang på den her og nå, men skal få målt. Hjertelig takk for hjelpen! Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Denne lappen skal vel også kunne finnes innklistret i serviceheftet men du/eier har kanskje ikke serviceheftet mer? 1 Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 4. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2017 Denne lappen skal vel også kunne finnes innklistret i serviceheftet men du/eier har kanskje ikke serviceheftet mer? Nei, smått med denslags til denne bilen. Noen år siden sist den så et verksted Lenke til kommentar
joka Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 prøv denne (gratis) men den finner ikke alle bilene... http://www.oemepc.com/audi eller denne (koster noen kr) https://uk.vin-info.com 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå