Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 3 poeng bak Pool senere i kveld da, gøy å være over de i de minuttene det varte.Ja,lett kamp mot arsenal først. LolzWenger er inkompetent i toppkamper, Klopp er ligaens beste. Enkel seierBøyer meg i støvet, du hadde rett. Enn å tippe at fjoppen ikke starter med sin beste spiller fra start. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 Nettopp sett MotD, mener dere seriøst at det ikke var straffe? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 Nettopp sett MotD, mener dere seriøst at det ikke var straffe? Her er bevis https://gfycat.com/ElderlyCleanIchneumonfly Det er ikke kontakt og Pugh går ned i bakken for egen maskin. Om det er fordi han mister balansen fordi han prøver å stoppe for å dribble eller om han filmer blir spekulasjoner, men her ser man i alle fall at det ikke er straffe. På gfycat.com kan du også kjøre videoen i frame-by-frame for å se det klarere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 Jose er enig med meg,^^ Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 Bryr ikke meg det. Jeg mener det ikke er straffe og det er Pugh sin feil at han går ned som vist i klippet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå