Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Bournemouth

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ibra skulle hatt rødt, men det skulle også Friend, som stemplet hodet til Ibra. Den var mye styggere. Kunne fort blitt 3 røde på en gang der.

Vi er ikke heldige der. Både Ibra og Friend skulle blitt utvist.

Friend

Haha, ups det er visst dommeren det. FLAUT

Lenke til kommentar

I mine øyne så kræsjer han litt i Rooney og må hoppe ganske langt for å unngå Zlatan, det klarer han ikke. Stygt, men tviler på at han hopper i tinningen på en fyr med vilje.

Kaaaaanskje en liten sjanse for det, men da tar du en enorm risiko og Mings endte opp med å stemple ham i hodet. Det er uansvarlig av ham og han fortjente rødt for det. Vi snakker om knotter og kroppsvekten i hodet på en spiller altså.

I tillegg fortsetter han uten å bry seg etter å ha tråkket på ham. Sier alt egentlig.

Endret av Mr. President™
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uforsiktig, ja, men om man med viten og vilje stempler en fyr i tinningen skal man ikke ha 3 kampers karantene, men fengsel.

Kudos til Zlatan for å ikke overspille da.

I mine øyne så kræsjer han litt i Rooney og må hoppe ganske langt for å unngå Zlatan, det klarer han ikke. Stygt, men tviler på at han hopper i tinningen på en fyr med vilje.

Kaaaaanskje en liten sjanse for det, men da tar du en enorm risiko og Mings endte opp med å stemple ham i hodet. Det er uansvarlig av ham og han fortjente rødt for det. Vi snakker om knotter og kroppsvekten i hodet på en spiller altså.

Ja, er enig i at rødt er berettiget, ikke gult som jeg sa tidligere. Han burde forstått at det var stor sjans for å lande på Zlatan i det han hopper.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Det var åpenbart ikke med vilje, men det er i mine øyne soleklart rødt. Forferdelig stygg stempling som ikke kan forsvares fordi det var uintensjonelt. Noe av det styggeste jeg har sett på en fotballbane, Zlatan er litt av en tøffing!

Endret av Momspaghetti
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...