Snikpellik Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Sånn hvis man ser bort fra alle feilavgjørelsene så var dette her en ganske sjuk førsteomgang. Ekstremt offensivt av United, mye pent spill og skulle vært 3-0. Sjansesløsingen fortsetter, men spillemessig er dette valuta for penga. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Video av Mings som stempler Ibra i trynet https://streamable.com/0stdm Video av filmingen som ga straffe https://gfycat.com/OldSoreBrahmanbull 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 stygt... håper vi setter 5 mål på dette møkkalaget i andre omgang. hvis de lurer seg unna med 1-1 her så gir jeg faen meg opp. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Stemplingen var ikke så uforskyld, han prøver absolutt ikke å unngå å tråkke på han! Forferdelig stygt! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Syns stemplingen er akkurat lite stygg som albuen, så regner med det kommer en 3 kamper ban til uken. Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Ibra skulle hatt rødt, men det skulle også Friend, som stemplet hodet til Ibra. Den var mye styggere. Kunne fort blitt 3 røde på en gang der. Vi er ikke heldige der. Både Ibra og Friend skulle blitt utvist. Friend Haha, ups det er visst dommeren det. FLAUT Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 I mine øyne så kræsjer han litt i Rooney og må hoppe ganske langt for å unngå Zlatan, det klarer han ikke. Stygt, men tviler på at han hopper i tinningen på en fyr med vilje. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Uansett så må man applaudere Ibra for å være en skikkelig hardhaus av en fotballspiller. Deilig å se noen som ikke bare ligger og ruller i 3 minutter etter å ha ha fått seg en på trynet. Jeg unner Zlatan å ta den albuen. Lenke til kommentar
Fickledick Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Ikke umulig at det blir utestengelse på Ibra etter den albuen der. Men å påstå at stemplingen var helt uforskyldt er latterlig Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 (endret) I mine øyne så kræsjer han litt i Rooney og må hoppe ganske langt for å unngå Zlatan, det klarer han ikke. Stygt, men tviler på at han hopper i tinningen på en fyr med vilje. Kaaaaanskje en liten sjanse for det, men da tar du en enorm risiko og Mings endte opp med å stemple ham i hodet. Det er uansvarlig av ham og han fortjente rødt for det. Vi snakker om knotter og kroppsvekten i hodet på en spiller altså. I tillegg fortsetter han uten å bry seg etter å ha tråkket på ham. Sier alt egentlig. Endret 4. mars 2017 av Mr. President™ 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 (endret) Uforsiktig, ja, men om man med viten og vilje stempler en fyr i tinningen skal man ikke ha 3 kampers karantene, men fengsel. Kudos til Zlatan for å ikke overspille da. I mine øyne så kræsjer han litt i Rooney og må hoppe ganske langt for å unngå Zlatan, det klarer han ikke. Stygt, men tviler på at han hopper i tinningen på en fyr med vilje. Kaaaaanskje en liten sjanse for det, men da tar du en enorm risiko og Mings endte opp med å stemple ham i hodet. Det er uansvarlig av ham og han fortjente rødt for det. Vi snakker om knotter og kroppsvekten i hodet på en spiller altså. Ja, er enig i at rødt er berettiget, ikke gult som jeg sa tidligere. Han burde forstått at det var stor sjans for å lande på Zlatan i det han hopper. Endret 4. mars 2017 av Maefteda Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 (endret) Det var åpenbart ikke med vilje, men det er i mine øyne soleklart rødt. Forferdelig stygg stempling som ikke kan forsvares fordi det var uintensjonelt. Noe av det styggeste jeg har sett på en fotballbane, Zlatan er litt av en tøffing! Endret 4. mars 2017 av Momspaghetti 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Er Jones faen meg helt inkompetent med beina? Elendig å gi frispark der. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Jones har hatt en dårlig kamp Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Hadde kanskje vært bedre 11v11. Veldig defensive nå, Bournemouth. Blir vanskeligere. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 I muren igjen ofc.... Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Fyfaen, på tide med Rash nå. Utrolig tamt offensivt! Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 De er en mann mindre, og vi spiller dårligere enn i førsteomgangen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå