tommyb Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Til en viss grad så driver vi vel alle med sideprosjekter, men det er begrenset med tid og krefter igjen etter arbeidsgiver og familie tar sitt. Dermed blir forskningsprosjektene helt klart nedprioritert. Teksten på min personlige hjemmeside har vel ikke blitt oppdatert på ti år, og tekblog-prosjektet ble sist skrudd på sist gang jeg skulle teste noe for om det var på tide å bytte ut en metodikk på jobb, så ingen av disse er noe jeg kunne vist til en potensiell arbeidsgiver. I dag. Hvis jeg var i en jobbsøkerprosess hadde prioriteten på å ha noe å vise fram økt kraftig (og samtidig ville ikke internlageret av creative goo vært like uttømt som i en vanlig arbeidsuke). Lenke til kommentar
Markedsfundamentalisten Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Bare kirurger som oppererer på fritiden som har stor nok interesse for jobben sin til at vi bør ansette de på norske sykehus? Er nok ganske få leger er interessert i jobben sin. De få som er det bruker nok tid på medisin også utenom jobb. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Utenom jobb så sykler de til eller fra jobben. De har ikke tid til å sove i mellom de to sykkelturene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå