Klompisify Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Hva syns du? Trenger feedback Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Flott og stemningsfullt. Men ble en litt brå overgang fra hyttekos til Fail. Kanskje lage en rulletekst etter hyttekos biten, og så liksom ha tryninga på ski som en slags "behind the scenes blooper reel"? Var også et par steder der kameraet ble litt vel ustødig, så en sånn gimbal sak kan kanskje være en lur investering? Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 4. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2017 Tusen takk for tilbakemeldingene! Jeg driver å sparer til en DJI mavic, meeeeeen... Koster 10k (((( Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Hvor får du den så billig? Du kan jo vurdere GoPro sin. En del større, men den kommer med avtakbar "steady cam" så man kan bruke den håndholdt for stødigere bilder. Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 5. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2017 Jeg leste at DJI Mavic var mye bedre, og den avtakbare greia kan kjøpes separat tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå