Gå til innhold

Skyer på en skyfri himmel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser du har et kjærlighetsforhold til panoramaformatet, du har jo nevnt det selv. Vanskelig for meg å velge versjon ut fra mobilen på grunn av størrelsen. Godt komponert med gode lys- og skyggevirkninger. Du har flott natur rundt deg og mangler ikke valgmuligheter når det gjelder motiv. God helg! Mvh Gunnar

Lenke til kommentar

Jeg ser du har et kjærlighetsforhold til panoramaformatet, du har jo nevnt det selv. Vanskelig for meg å velge versjon ut fra mobilen på grunn av størrelsen. Godt komponert med gode lys- og skyggevirkninger. Du har flott natur rundt deg og mangler ikke valgmuligheter når det gjelder motiv. God helg! Mvh Gunnar

Takker for kommentar.

Vel, du bestemmer redskapen du vil benytte til bildekritikken din, mens jeg bestemmer formatet jeg vil bruke på bildene jeg legger ut.

Tror ikke jeg gidder å legge ved en egen Lumia 640-versjon spesiallaget til deg i tillegg.;-)

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar

Takker for kommentar.

Vel, du bestemmer redskapen du vil benytte til bildekritikken din, mens jeg bestemmer formatet jeg vil bruke på bildene jeg legger ut.

Tror ikke jeg gidder å legge ved en egen Lumia 640-versjon spesiallaget til deg i tillegg.;-)

Mvh.Oddvar

Det har du rett i :-). Litt pussig at du med minst bildebrikke må bruke mest piksler. Jeg klarer å få opp andres bilder selv om de bruker fullformat. Jeg slutter herved å kommentere dine bilder. Mvh Gunnar

Lenke til kommentar

Takker for kommentar.

Mvh.Oddvar

Det har du rett i :-). Litt pussig at du med minst bildebrikke må bruke mest piksler. Jeg klarer å få opp andres bilder selv om de bruker fullformat. Jeg slutter herved å kommentere dine bilder. Mvh Gunnar

Det ville vært synd, fordi jeg setter pris på kommentarene dine. Du får i hvert fall kommentere

de gangene du sitter ved datamaskinen. Min policy

er at mest mulig informasjon skal følge med i bildene

jeg legger ut.

Uansett vil jeg fortsette å kommentere dine bilder. Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar

Det var fancy du! Har du malt skyer på himmelen luringen?! Det var bra gjort, jeg kunne aldri gjettet det. :)

De var jo fine begge to, men V1 ble jo litt mer livat på en måte :)

Dette var et forsøk på å laget litt liv på himmelen. Den har vært knallblå i lang tid. Det vil ikke bli en vane, kun ment som et forsøk. Takk for positiv kommentar.

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

To flotte versjoner av dette bildet likte begge versjonene.

Hva har du gjort her for å legge til skyene ?

Alec

Lenke til kommentar

To flotte versjoner av dette bildet likte begge versjonene.

Hva har du gjort her for å legge til skyene ?

Alec

Det er mange måter å gjøre dette på. En måte er rett og slett å klone skyer fra ett bilde til bildet du skal klistre skyene inn i (har gjort dette noen ganger med vekslende hell) bildet du skal klone fra bør være minst like stort (like mange pixler). I dette tillfellet har jeg brukt et program som du har mange muligheter til å lage effekter med, deriblant skyeffekter.

Demo:https://www.youtube.com/watch?v=v23LOwXo8ZA

Her ligger mange andre demoer også.

Her kan du laste ned trials.

http://www.smartphotoeditor.com/product/#

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...