Gunnar Fagerli Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 ...... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Du fotograferer de merkeligste situasjoner. Regner med at du fjernet etterlatenskapet, enten med en hundepose, eller med en klonebrush, kanskje? Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 4. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2017 Du fotograferer de merkeligste situasjoner. Regner med at du fjernet etterlatenskapet, enten med en hundepose, eller med en klonebrush, kanskje? Mvh.Oddvar Takk Oddvar! Jeg sikret meg noen snapshot, ett hvor han snudde seg og så på meg. Han ombestemte seg og lusket bort. Jeg vet ikke om det var jeg eller skiltet som forårsaket dette:-). Gatefotografering er noe jeg driver med når jeg er i Oslo eller utlandet. Fotograferer lite i Kristiansund og omegn nå. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Jeg tror jeg hadde beskjært bildet i topp, akkurat under den mørke firkanten i venstre hjørne. Da blir hele topplinja noe roligere og resten av motivet får mer oppmerksomhet. 1 Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 4. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2017 Jeg tror jeg hadde beskjært bildet i topp, akkurat under den mørke firkanten i venstre hjørne. Da blir hele topplinja noe roligere og resten av motivet får mer oppmerksomhet. Takk Helene! Jeg synes forslaget ditt går ut over STOP skiltet, så jeg står på mitt. Jeg la det også ut på foto.no og ingen nevnte noe lignende. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 Flott fanget bilde av hunden i aksjon .Der er en låt som heter : there's a dogshit in my garden . Her er det gaten som gjelder . Er enig med Helen i kuttforslaget i toppen , det er et kutt nedenfor den mørke firkanten i venstre øvre hjørnet . Dette går ikke ut over stoppskiltet . Kutter du derimot nedenfor den mørke firkanten i høyre øvre hjørnet går det ut over stop skiltet . Men bivirkningen blir en veldig ren topplinje . Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 5. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2017 Flott fanget bilde av hunden i aksjon .Der er en låt som heter : there's a dogshit in my garden . Her er det gaten som gjelder . Er enig med Helen i kuttforslaget i toppen , det er et kutt nedenfor den mørke firkanten i venstre øvre hjørnet . Dette går ikke ut over stoppskiltet . Kutter du derimot nedenfor den mørke firkanten i høyre øvre hjørnet går det ut over stop skiltet . Men bivirkningen blir en veldig ren topplinje . Alec Takk for kommentaren! Synes fremdeles mitt valg er best. Men skal prøve det ut senere. Setter stor pris på dere begge. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg