Studenten! Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Hei, Jeg er med i "løpet" om en jobb på Gardermoen - i en av butikkene inne på flyplassen. Ønsker å høre fra noen som har jobbet der, og kan svare på mine spørsmål. Det jeg egentlig lurer på er hvordan man best kommer seg til jobb. Altså, bil er ikke noe alternativ for meg. Jeg bor i Oslo, så eneste alternativet for meg er egentlig flybussen eller flytoget. Noen som vet hva som best egner seg? Er det bussen eller toget som stanser nærmest inngangen til ansatte? Håper på konstruktive svar, og takker også ellers for andre tips og råd forbundet med det å jobbe i en flyplass Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Rutetoget er vell raskeste og billigaste alternativ? 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 NSB er beste alternativ og rimeligst. Får gode priser på alt av offentlig transport med Avinor kortet, har jobbet der selv. Hvis jeg ikke husker helt feil var det litt under halv pris. Lenke til kommentar
Studenten! Skrevet 4. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2017 Tusen takk for svar, dere! Virker som om NSB-toget er det beste da... Dere tenker vel da på det som heter "flytoget", regner jeg med? Så spennende med Avinor-kortet! Får også de som jobber i butikker inne på flyplassen dette kortet? Altså, jeg skal jobbe i en kjedebutikk, så ikke direkte under Avinor... Gjelder kortet da også? Takk igjen! Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Nei ikkje flytoget, det er dobbelt så dyrt og berre så vidt raskare enn lokaltoget. 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Jeg fikk tilbud om jobb som sikkerhetsvakt på Gardermoen en gang, men måtte takke nei fordi skiftet startet 05:00, og da er det ikke mulig å komme seg dit med offentlig transport. Jeg hadde ikke førerkort på det tidspunktet. Dette er dog 10 år siden, så kanskje det har forandret seg. Så sjekk når på døgnet togene går. Lenke til kommentar
Studenten! Skrevet 9. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2017 Takk for svar, alle sammen! Akkurat nå er jeg så desperat etter jobb at selv om vakten begynner før/etter offentlig transport kjører, så er jeg villig til å troppe opp på jobb tidligere og vente/sove der i noen timer før skiftet starter. Sånn er nå livet blitt... Lenke til kommentar
EngineeringStudent Skrevet 25. mars 2017 Del Skrevet 25. mars 2017 Med id-kort, som alle som jobber på OSL får og må ha, får du rabatterte priser på flytoget. Fra Oslo S til Lufthavn koster det 51kr. Etter 33 reiser (i løpet av en mnd), så blir resten av reisene gratis. Lenke til kommentar
Studenten! Skrevet 27. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2017 Takk for svar! Det ble dessverre ikke noe av den jobben... :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå