Gå til innhold

Jobbe på Gardermoen - offentlig transport

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er med i "løpet" om en jobb på Gardermoen - i en av butikkene inne på flyplassen. Ønsker å høre fra noen som har jobbet der, og kan svare på mine spørsmål.

Det jeg egentlig lurer på er hvordan man best kommer seg til jobb. Altså, bil er ikke noe alternativ for meg. Jeg bor i Oslo, så eneste alternativet for meg er egentlig flybussen eller flytoget. Noen som vet hva som best egner seg? Er det bussen eller toget som stanser nærmest inngangen til ansatte?

Håper på konstruktive svar, og takker også ellers for andre tips og råd forbundet med det å jobbe i en flyplass :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk for svar, dere!

Virker som om NSB-toget er det beste da... Dere tenker vel da på det som heter "flytoget", regner jeg med?

Så spennende med Avinor-kortet! Får også de som jobber i butikker inne på flyplassen dette kortet? Altså, jeg skal jobbe i en kjedebutikk, så ikke direkte under Avinor... Gjelder kortet da også?

Takk igjen!

Lenke til kommentar

Jeg fikk tilbud om jobb som sikkerhetsvakt på Gardermoen en gang, men måtte takke nei fordi skiftet startet 05:00, og da er det ikke mulig å komme seg dit med offentlig transport. Jeg hadde ikke førerkort på det tidspunktet. Dette er dog 10 år siden, så kanskje det har forandret seg.

Så sjekk når på døgnet togene går.

Lenke til kommentar

Takk for svar, alle sammen!

Akkurat nå er jeg så desperat etter jobb at selv om vakten begynner før/etter offentlig transport kjører, så er jeg villig til å troppe opp på jobb tidligere og vente/sove der i noen timer før skiftet starter. Sånn er nå livet blitt...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...