Gå til innhold

Scary...

Gjest Slettet+0987123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Graffitikunst i s/h med innslag av farge i form av dryppende blod i dette scary face på vegg. Litt skummelt når mørket faller på:-). Valgets kvaler står mellom versjon i litt breddeformat og høydeformat. Her synes jeg det er viktig å få med en del av veggen. Jeg foreslår litt kutt på venstresiden slik at formatet blir kvadratisk. Likte dette! Mvh Gunnar

Lenke til kommentar

Graffitikunst i s/h med innslag av farge i form av dryppende blod i dette scary face på vegg. Litt skummelt når mørket faller på:-). Valgets kvaler står mellom versjon i litt breddeformat og høydeformat. Her synes jeg det er viktig å få med en del av veggen. Jeg foreslår litt kutt på venstresiden slik at formatet blir kvadratisk. Likte dette! Mvh Gunnar

Jeg ombestemmer meg og går for v2 i høydeformat da jeg oppdaget noen blodstriper i nedre del i dette portrettformatet som jeg ikke så i min første kommentar. Jeg får skylde på mobilen:-). God helg! Mvh Gunnar

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Takker for hyggelige og positive kommentarer - Gunnar og Helene !!

Oppdaget først etter at jeg kom hjem disse

"blodflekkene", så v2 er min egentlige favoritt . spesielt etter at jeg returnerte til omtrent slik det var ubeskåret i v3 . Kvadratisk var ikke aktuelt , det er ikke mitt favoritt format .

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...