Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Scary... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Graffitikunst i s/h med innslag av farge i form av dryppende blod i dette scary face på vegg. Litt skummelt når mørket faller på:-). Valgets kvaler står mellom versjon i litt breddeformat og høydeformat. Her synes jeg det er viktig å få med en del av veggen. Jeg foreslår litt kutt på venstresiden slik at formatet blir kvadratisk. Likte dette! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Graffitikunst i s/h med innslag av farge i form av dryppende blod i dette scary face på vegg. Litt skummelt når mørket faller på:-). Valgets kvaler står mellom versjon i litt breddeformat og høydeformat. Her synes jeg det er viktig å få med en del av veggen. Jeg foreslår litt kutt på venstresiden slik at formatet blir kvadratisk. Likte dette! Mvh Gunnar Jeg ombestemmer meg og går for v2 i høydeformat da jeg oppdaget noen blodstriper i nedre del i dette portrettformatet som jeg ikke så i min første kommentar. Jeg får skylde på mobilen:-). God helg! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Du har ikke funnet nr 1,2,3,4,5,6, og 7 da? Det kan jo være et slags kunstprosjekt som er nummerert? Det var effektfullt, jeg tror jeg likte V1 best, da jeg syntes V2 ble litt trang på venstrekanten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Gunnar og Helene !! Oppdaget først etter at jeg kom hjem disse "blodflekkene", så v2 er min egentlige favoritt . spesielt etter at jeg returnerte til omtrent slik det var ubeskåret i v3 . Kvadratisk var ikke aktuelt , det er ikke mitt favoritt format . Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg