TheyStoleMyName Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 (endret) Heisann! iphonen min har klikka etter at jeg oppdaterte til nyeste ios, det går ikke an å ta backup og jeg er så dum som gjorde det sist i 2015. Spml mitt er da; Hvordan lagrer/overfører jeg alle meldinger og kontaktlisten jeg har på denne iPhonen til en annen iPhone eller til mac? Har prøvd å overføre bilder, men det vil den ikke.. Så da mister jeg vel de Og slettes alle meldinger hvis jeg gjenoppretter mobilen? Håper noen genier kan hjelpe meg her! Tusen takk på forhånd! :-) Endret 3. mars 2017 av TheyStoleMyName Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 hvis du ikke får noe innspill så ring eplehuset i morgen. Lenke til kommentar
ferley Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 (endret) Har du synkronisert iPhone med iTunes? Kanskje du kan finne den nyeste iTunes-backup, og gjenopprette det til den nye telefonen. Eller du kan også prøve noen dataoverføringshastigheter programmer som lar deg overføre data fra iphone til iphone. Endret 21. mars 2017 av ferley Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Kontaktlista overføres til iTunes uten at du tar back-up. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå