Roar Kneppen Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Rufous Treepie = Dendrocitta vagabunda Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Uten at jeg har greie på fugler så synes jeg denne ligner på en skjære når du ser bort fra de gulbrune fjærene. Synes forøvrig ikke at bildet av fuglen er dårlig. Tenker du på greina i forgrunnen? Den bidrar kanskje til å gi bildet mere dybde? Det passer fint med den sorte passepartouten til den svarte bakgrunnen. Mvh. Oddvar, Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2017 Uten at jeg har greie på fugler så synes jeg denne ligner på en skjære når du ser bort fra de gulbrune fjærene. Synes forøvrig ikke at bildet av fuglen er dårlig. Tenker du på greina i forgrunnen? Den bidrar kanskje til å gi bildet mere dybde? Det passer fint med den sorte passepartouten til den svarte bakgrunnen. Mvh. Oddvar, Ja, det er ei skjære, men jeg husker ikke hva den heter på norsk. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg