Lch Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Jau. http://www.the-console-corner.com/lite_2_3_diagrams.htm http://207.44.195.203/X23.jpg Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Kan se ut til at jeg har bestillt dobbelt opp av X-Ecuter 2.3 Lite, så om dette stemmer så har jeg en til overs om noen skulle være interessert. Lenke til kommentar
teom66 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Har du fått to ?? Jeg skal kjøpe en Xbox til jul og trenger en Xecuter.........tror jeg Gi beskjed dersom du har en til overs og hva du vil ha for den. - T PS ! Hvis jeg setter inn større harddisk er det noe jeg trenger å gjøre i tillegg ?? Overføre noe software fra original harddisk ? .....eller ligger alt i ROM ?? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Du må ta backup av originaldisken. Se Xbox-scene. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Du må ta backup av originaldisken. Se Xbox-scene. Holder det ikke å laste ned en iso fil av en ferdig oppsatt orginal disk, eller må en ha kopi av sin egen disk? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Øh. Der målbandt du meg gitt. Ingen aning. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Da har jeg en xecuter 2.3 lite chip til overs, så bare å gi beskjed dersom noen er interessert i å kjøpe denne. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Du må ta backup av originaldisken. Se Xbox-scene. Holder det ikke å laste ned en iso fil av en ferdig oppsatt orginal disk, eller må en ha kopi av sin egen disk? Siden ingen har svart; nei det går ikke. Du må få tak i en key som er unik for din disk. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Du må ta backup av originaldisken. Se Xbox-scene. Holder det ikke å laste ned en iso fil av en ferdig oppsatt orginal disk, eller må en ha kopi av sin egen disk? Siden ingen har svart; nei det går ikke. Du må få tak i en key som er unik for din disk. Hva trenger en denne "nøkkelen" til da? Det virker jo fint med disken jeg har satt i og starte opp uten chip. Er det til live den trengs? Lenke til kommentar
Panter Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hva trenger en denne "nøkkelen" til da? Det virker jo fint med disken jeg har satt i og starte opp uten chip. Er det til live den trengs? Jeg svarte vel litt fort uten å vite egentlig hva spørsmålet var :-) Bruker du riktig verktøy trenger du ikke gjøre noe før du setter den nye disken i boxen, heller ikke får å få den låst. Dersom du skal bruke originaldisken i pcen trenger du passordet. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 For å få den låst er det vel bare å gjøre det via evox? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Oki, da var 2.3B Lite Plus installert og jeg har flashet den ene minnebanken med M7. Installeringen var sjitlett, herregewd! Menneh, skal man flashe begge minnebankene, eller er det greit å la den ene være i fred? Edit: Ja, jeg har lest flere guider og på Xbox-scene, men det er motstridende opplysninger ute og går. Og jeg er n00b! Endret 20. januar 2004 av LarsC Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Oki, da var 2.3B Lite Plus installert og jeg har flashet den ene minnebanken med M7. Installeringen var sjitlett, herregewd! Menneh, skal man flashe begge minnebankene, eller er det greit å la den ene være i fred? Edit: Ja, jeg har lest flere guider og på Xbox-scene, men det er motstridende opplysninger ute og går. Og jeg er n00b! Etter hva jeg er blitt fortalt så er det best å ha den ene som den er. Om noe går gale senere så er det jo bare å benytte seg av den delen som ikke er flashet. Om du har brukt en 1 MB bios så er vel både banke 1 og 2 flashet vil jeg tro. Er hvertfall det på min Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Nei, jeg fulgte guiden til punkt og prikke. Eneste bommerten jeg gjorde, var å glemme å stille skralletingen på skrujernet når jeg festet chippen som medførte en relativt gigantisk glipe mellom chip og foring, så jeg forstod ikke hvordan det skulle klare å sitte fast. Hahaha, /me == n00b. Og så ble jeg bekymret som f når jeg fikk FRAG med modden av. At hverken harddisken eller dvden var tilkoblet tenkte jeg ikke helt over. Jeg fikk Samsung-spiller btw. Typisk hvis ikke den tar DVD+R-platene mine nå. :/ (hvordan er stemningen for å evt. få byttet til seg en Thompson? ) Vi skulle laget en Xbox-dvdspillermediakompabilitetstråd (phew!), jeg har ikke sett noen av dem på de vanlige stedene. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Trodde det var bare samsung som tok dvd+r . Har en philips spiller, har ingen aning hva jeg kan fore den med.... Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Trodde ikke noen av dvd spillerne i xbox var særlig glad i +r jeg. +rw derimot tror jeg Samsungen greier. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Ja, ikke vet jeg. Derfor vi trenger nevnte tråd. http://forums.xbox-scene.com/index.php?act=ST&f=23&t=17216 Jeg får bare prøve. Hvis ikke blir det besøk av herr Loddebolt. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Okei, nå er Lars en glad, glad laks! Yay! Har nå testet Matrix (R2), 13 Ghosts (R1), Verbatim 4x (Singapore-produsert, Mitsubishi Chemicals), Packard Hell 2.4x (RICOH) og That's Write (RICOH, ikke helt samme som Packard). Alle de brennbare platene er +R-plater med ymse innhold, de er kompilert til .iso med ImgTool og brent med DVD Decrypter. Alle funket ypperlig, uten minste antydning til tull i xbmp, jeg vet ikke om det har noe å si dog. I tillegg har jeg testet med LiteOn 4-10x og Verbatim 2-4x CD-RW (henholdsvis NAN-YA Plastics <-- wtf! og Mitsubishi Chem.), brent på 4x i Nero, og de funket godt de også. <-- GLAD! Testing av flere plater i morgen, tenker jeg. YAY! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Ser ut til at der er tompson som står i min xbox. Testet nå med en Verbatim dvd+r plate og den gikk fint. Alt jeg har testet av cdrw har også virket bra. Har ikke testet dvd-r enda, men kansje jeg skal teste diverse plater for å se hva tompson vil ta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå