Dagner Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Sendte inn CV og søknad her om dagen, jeg ringte rett etterpå og hun jeg snakket med så på CV'en min mens jeg snakket med hun i telefon, hun spurte umiddelbart etter referansene mine når hun så hvilken bakgrunn jeg hadde. Vi ble enige om at hun skulle sende meg en mail og at jeg skulle svare på mailen med referansene mine, mailen kom med en gang og jeg svarte med kontaktinformasjonen til referansene med en gang. Jeg hørte ikke noe mer den dagen, et par dager senere fullførte jeg et kurs som er veldig relevant til jobben, jeg sendte derfor en mail til hun for og opplyse om at jeg har tatt dette kurset, jeg har ikke fått noe svar/bekreftelse på mottatt mail på noen av de 2 jeg sendte hun. Jeg har heller ikke hørt noe fra referansene mine om at de har blitt kontaktet, burde jeg ringe og dobbeltsjekke at hun faktisk har fått mailene mine? Litt kjipt om mailene mine kan ha havnet i søppelpost. Vil ikke mase hull i hodet på en potensiell arbeidsgiver heller, så er egentlig litt avventende. Det er ikke utlyst noen stilling der jeg søkte, men jeg er veldig sikker på at de har et behov for vikariater for tiden. Andre som har erfaring med dette? Hvor lenge burde jeg vente med å ta kontakt igjen? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Tre fire dager er passende. Det er ikke masing å spørre om en bekreftelse så lenge du ikke ringer fire ganger om dagen hver dag. 1 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 3. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2017 Tok kontakt slik at jeg kan ha litt fred i sjelen gjennom helgen. Joda, mailene var der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå