Gå til innhold

Bitte-bitte små knulledukker beslaglegges i tollen (Ny Trend!)

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-329093

Men i Norge er det lov å ha familiegjenforening med kone som er 12 år, og ha seksuelt samliv med henne bare man er asylant...

Nei

Hva mener du med "nei"? Det skjedde jo i forrige måned. Ser du ikke på nyhetene eller går alt rett inn ene øret og ut det andre? Gullfiskminne? Eller ble du "triggered" av ordet asylant?

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-329093

Hva mener du med "nei"? Det skjedde jo i forrige måned.

Har myndigheten sagt Ja til at det er lov å ha seksuelt samliv med en 12-åring?

Hvor har du det fra? Link?

https://www.nrk.no/norge/11-arig-asylsoker-var-gift-da-hun-kom-til-norge-1.12781471

Håhåhånei du... du trodde ikke det fantes en link... :p Er NRK troverdig nok nyhetsorgan for deg? :)

Ok, nå ser jeg at sakene er under behandling, men det ender nok opp med "har du lyst har du lov"...

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

https://www.nrk.no/norge/11-arig-asylsoker-var-gift-da-hun-kom-til-norge-1.12781471

Håhåhånei du... du trodde ikke det fantes en link... :p

Alt dette har jeg hørt om før ja, så ikke noe nytt.

Hvordan greier du å lese ut av den artikkelen at det er lov å ha seksuelt samkvem, når fakta er at de må bo adskilt etter ankomst til Norge ?

Men forteller det noe om islam som religion?

Lenke til kommentar

Hvordan greier du å lese ut av den artikkelen at det er lov å ha seksuelt samkvem, når fakta er at de må bo adskilt etter ankomst til Norge ?

Nei, den slags forekom lenge før islam og andre religioner. Det er mer styrt av kulturelle og sosiale forhold. F.eks. var legal giftealder for jenter 12 år i England, frem til 1895

For øvrig er det påfallende at enhver tråd/tema her inne skal vris over til "islam eller muslimer" uansett tema. Nå også silikon-dukker.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, den slags forekom lenge før islam og andre religioner. Det er mer styrt av kulturelle og sosiale forhold. F.eks. var legal giftealder for jenter 12 år i England, frem til 1895

For øvrig er det påfallende at enhver tråd/tema her inne skal vris over til "islam eller muslimer" uansett tema. Nå også silikon-dukker.

Mhm

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Det blir for dumt å straffe folk fordi de forgriper seg på leketøy mener jeg og det har ingenting å si om leken ser ut som Pamela Anderson eller et lite barn. (Ja det er nasty, men det er 100 ganger bedre at de bruker dokker enn at de misbruker barn).

Endret av Mr.Duklain
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Æsj. Jævla pedoer.

Ja, men legninger kan ikke kureres, og legninger er ikke kriminelle i seg selv.

Hvis det går an å bli pedo eller homo, må det også gå an å reversere. Jeg har ingen tro på at man er født sånn, hvertfall ikke pedofil.

Endret av nahoj
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Det er vel en grunn til at folk som blir misbrukt som barn ofte blir barnemisbrukere eller pedofile selv. Det er noe de har lært. Det går an å avlære.

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

Veit vi om dei andre tilsto og? Litt irriterande at fyren berre la seg flat og "tilsto", hadde vore kjekt å sett ein ordentlig kamp i rettsystemet om dette.

Ja, dette kan vel skape presedens og sånn sett bidra mer til å potensielt øke problemet heller enn å dempe det, men som alltid, det trengs mer forskning. Dette har garantert vært en sak som har vært krevende for retten og vanskelig å konkludere i da en ikke har noen norske tidligere dommer å lene seg på. Nå vet jeg ikke hva som har blitt veid opp av for og imot, men denne saken tror jeg nok blir pushet videre i rettssystemet. Skjønner godt begge sidene av saken og har ikke noe problem med å se at dette er en stor belastning for alle involverte. Svært få vil vel ønske å få på seg et stempel om at de legitimerer og tilrettelegger for overgrep mot barn som er en av dimensjonene. En dukke som dette har en enormt stor symboleffekt, da den representerer et forsvarsløst og uskyldig barn som er spesielt designet for en pedofil legning, så det er jo ingen tvil om hensikten, samtidig tenker jeg the lesser of two evils. Man befinner seg vel i en av de største moralske verdikonfliktene som er å oppdrive, og de fleste har nok en mening om dette og heller mest mot å beskytte barna, noe som er helt legitimt og forståelig.

Endret av vidor
Lenke til kommentar

Svein Øverland svarer på Pål Grøndahls uttalelser

https://www.nrk.no/norge/tror-seksualiserte-barnedukker-kan-senke-terskelen-for-overgrep-1.13763463

Mannen som ble dømt fredag erkjenner i tillegg til dukkekjøpet besittelse av overgrepsmateriale, samt to tilfeller av seksuelt krenkende atferd mot to barn.

Dette illustrerer vel faremomentet så bra det lar seg gjøre.

Endret av vidor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...