Gå til innhold

Bitte-bitte små knulledukker beslaglegges i tollen (Ny Trend!)

Anbefalte innlegg

Pedofili er alvorlig og alvorlighetsgraden skaper overraskelse omtrent uansett siden det ikke forventes at en person er pedofil selv om personen er alvorlig psykisk syk og man er klar over det.

Igjen; At folk blir overrasket når en pedofil blir tatt er et idiotisk argument som ikke har noe mer fornuftig i seg enn fisen min.

Da burde vi høre "ja, det var alltid et eller annet galt med han". Folk har ingen problemer med å innrømme dette etter at det er et faktum. 

Jeg tror egentlig du bare ikke liker tanken. Det er lettere å si "Pedofile har ikke bare en syk tiltrekning, de er alvorlig psykisk syke". Men hvordan kan de være så syke, når mange pedofile oppfører seg helt normalt, spesielt når de ikke er rundt barn. 

Men siden du mener de er så syke, kan du fortelle oss hvordan vi kan oppdage dette, når de er blant voksne? Fordi tross alt ca 1-5% av alle menn er pedofile. Hvorfor legger vi ikke merke til disse alvorlige syke mennene?

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaujau. Du får kverulere videre med deg selv og ha det fint med de idiotiske meningsløse tullete utsagnene som ikke gir noen mening. Tviler på at det er mulig å forklare mer for deg.

Beklager, men det er uten tvil dine argumenter som ikke gir mening. Og når jeg stiller deg litt for vanskelige spørsmål, så rømmer du.

Jeg har et spørsmål til. Kan du nevne en annen alvorlig psykisk sykdom som kan holdes skjult for alle og som fortsatt er en psykisk sykdom om du tar vekk hovedproblemet? Det er tross alt hva du sier, om man tok vekk titrekningen til barn, så sier du at de fortsatt er psykisk syke.

Og du trenger ikke å tro på meg, den amerikanske psykiatri foreningen sier det samme.

http://www.huffingtonpost.com/2013/11/01/dsm-pedophilia-mental-disorder-paraphilia_n_4184878.html

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Jeg har ingen tro på at tilgangen på en dukke vil redusere sannsynligheten for overgrep.

Jeg vil heller tro omvendt, at det er med på å "normalisere" lystene/handlingene for personen og dermed øke sannsynligheten for overgrep betraktelig.

Øvelse gir mester, sies det jo :hm:

Så det er derfor jeg plutselig begynte å voldta så mange damer etter at jeg hadde sex for første gang.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Ryggmarksrefleksen min er å synes dette er for jævlig. Samtidig innser jeg at det ikke bør være styrende for hva andre kan gjøre. Jeg tenker at om dette ikke øker sjansene for reelle overgrep fra de som bruker dukkene, så må dette også være greit. Da er det tross alt ingen som kommer til skade.

At pedofile får gå fritt i samfunnet øker sjansen for overgrep. Er det da ikke greit å la disse oppholde seg i samfunnet?

Lenke til kommentar

Jaujau. Du får kverulere videre med deg selv og ha det fint med de idiotiske meningsløse tullete utsagnene som ikke gir noen mening. Tviler på at det er mulig å forklare mer for deg.

Beklager, men det er uten tvil dine argumenter som ikke gir mening. Og når jeg stiller deg litt for vanskelige spørsmål, så rømmer du.

Jeg har et spørsmål til. Kan du nevne en annen alvorlig psykisk sykdom som kan holdes skjult for alle og som fortsatt er en psykisk sykdom om du tar vekk hovedproblemet? Det er tross alt hva du sier, om man tok vekk titrekningen til barn, så sier du at de fortsatt er psykisk syke.

Vanskelige spørsmål :lol: Nei, jeg rømmer ikke, men jeg orker ikke snakke mer med deg egentlig da jeg finner det uinterresant å fortsette.

Det er mange alvorlige psykiske sykdommer som kan skjules frem til man "blir tatt". Seriøst, trenger du virkelig eksempler på det?

Hvis en person har fem feil og man tar vekk en feil hvor mange feil sitter man igjen med?

Lenke til kommentar

Vanskelige spørsmål :lol: Nei, jeg rømmer ikke, men jeg orker ikke snakke mer med deg egentlig da jeg finner det uinterresant å fortsette.

Det er mange alvorlige psykiske sykdommer som kan skjules frem til man "blir tatt". Seriøst, trenger du virkelig eksempler på det?

Hvis en person har fem feil og man tar vekk en feil hvor mange feil sitter man igjen med?

Så du vet bedre enn den amerikanske psykiatri foreningen?

Og hvis spørsmålene ikke er vanskelige, hvorfor svarer du ikke på dem. Begynn med spørsmålet over. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Pedofili er mer enn en legning, de er ikke koblet riktig og det er faktisk en hjernefeil. Les litt om emnet så finner du raskt ut at de egentlig ikke er spesiellt normale. Skal vi sammenlikne med Downs så er de fleste med Downs også ganske normale i forhold til at de kan være velfungerende og bra mennesker på sin noe spesielle måte.

Da gjelder jo det samme for homofile?

Lenke til kommentar

Ryggmarksrefleksen min er å synes dette er for jævlig. Samtidig innser jeg at det ikke bør være styrende for hva andre kan gjøre. Jeg tenker at om dette ikke øker sjansene for reelle overgrep fra de som bruker dukkene, så må dette også være greit. Da er det tross alt ingen som kommer til skade.

At pedofile får gå fritt i samfunnet øker sjansen for overgrep. Er det da ikke greit å la disse oppholde seg i samfunnet?

Det kommer vell an på den pedofile. 

Lenke til kommentar

Sjansen øker avhengig av den aktuelle personen ja. Men sjansen er der uansett. Ser du poenget?

Lenke til kommentar

Sjansen øker avhengig av den aktuelle personen ja. Men sjansen er der uansett. Ser du poenget?

Selvfølgelig, men så tror jeg også du forstår at jeg tenker på større utslag med tilstrekkelig stor økning, slik vi vurderer det meste annet.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det er sånn det meste andre blir vurdert. Det er kanskje sånn det er tiltenkt, men det er ingen som gjør statistisk riktig beregninger av ringvirkninger, før man implementerer lover som f.eks. forbyr sexkjøp.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen tro på at tilgangen på en dukke vil redusere sannsynligheten for overgrep.

Jeg vil heller tro omvendt, at det er med på å "normalisere" lystene/handlingene for personen og dermed øke sannsynligheten for overgrep betraktelig.

Så det er derfor jeg plutselig begynte å voldta så mange damer etter at jeg hadde sex for første gang.

Det er noe helt annet.

Du kan ha sex uten at det er ulovlig/voldtekt/overgrep++ og jeg antar at du har fortsatt å ha sex.

En pedofil kan aldri noen sinne ha sex med et barn uten at det er voldtekt/overgrep.

Dessuten er det sjeldent at et  overgrep mot et barn er forbundet med vold/fysisk tvang, slik det som oftest er i ordinære voldtekter.

Sammenligningen din er derfor ikke relevant.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er noe helt annet.

Du kan ha sex uten at det er ulovlig/voldtekt/overgrep++ og jeg antar at du har fortsatt å ha sex.

En pedofil kan aldri noen sinne ha sex med et barn uten at det er voldtekt/overgrep.

Dessuten er det sjeldent at et overgrep mot et barn er forbundet med vold/fysisk tvang, slik det som oftest er i ordinære voldtekter.

Sammenligningen din er derfor ikke relevant.

Sammenligningen er ikke på hva som er ulovlig, den er på at man ikke begynner å gjøre voldelige ting selv om man har en sexdokke som ser ut som et barn.

Siden du prater om juss, og ikke tvang som jeg gjør, så tror jeg vi lar det være.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror det er best om de blir konfiskert

Hva hvis en slik "doll-lover" går i en vanlig norsk leketøybutikk og kjøper seg ei dukke, eller finner en på Finn, og modifiserer den selv, med "hull i skrevet" ? Det er også forbudt hvis man tolker loven i strengeste betydning. Men skal de sette inn SWAT Team mot "gjerningsmannen" pga. tips og mistanke?

Kan det ikke bli ei juridisk hengemyr eller parodi etterhvert, hvis myndighetene legger seg på det sporet? :roll:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jo en del lover som henger etter siden den objektive forskningen har kommet lengre og omdanner myter til fakta. Synd når en forbudspolicy faktisk ender opp med å bidra til problemet isteden for å løse dem siden det høres mer politisk korrekt ut å ta avstand fra fenomenet og vise avsky. Det taper jo alle på. Dette er et så emosjonelt betent emne at folk nok vegrer seg fra å ta tak i det, selv om det er til det bedre. Poenget må jo være å forhindre reell skade kontra å mislike at noen har seg med et stykke oppvarmet silikon. Tror nok de fleste pedofile har en moralsk sperre for å drive overgrep, så om de da får et sosialt akseptert utløp for sine behov vinner jo alle på det.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Men i Norge er det lov å ha familiegjenforening med kone som er 12 år, og ha seksuelt samliv med henne bare man er asylant...

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...