Skatteflyktning Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Du er ingen agnostiker. Du er en hardcore-benekter. En kunnskapsløs sådan. https://en.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem Det er lov å komme med ANDRE logiske feilsluttninger, du behøver ikke gjenta den samme hele tiden https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_fallacies#Formal_fallacies 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Dette blir bare svada fra din side. De lener seg på den eksisterende forskningen på feltet. Omtrent all forskning bygger på annen forskning. Det er trist du avfeier argumenter som svada når du ikke forstår det. Jeg tror de fleste vil si seg enige i at en sosialantropolog sine meninger om hvorvidt klimaendringene er menneskeskapte er veldig mye mindre interessant enn meningen til den som forsker på klimasystemene og de ulike årsakssammenhengene. Her ser det ut som du desperat prøver å bortforklare studien, og så ignorerer du alle de andre studiene som bekrefter tallet i tillegg. Du hadde fremstått veldig mye mer oppegående og reflektert om du påpekte hva i argumentasjonen min du var uenig i. Det som provoserer er at du sprer feilinformasjon. Igjen, prøv å puste gjennom nesen og fortelle meg hvilken feilinformasjon du mener jeg sprer. Du slenger rundt deg med mange nedsettende begreper, men jeg synes du kommer med lite konkrete innvendinger mot det jeg faktisk skriver. Hva er det du mener er feil her? At klimaendringeneer menneskeskapt er omtrent like sikkert som at jorden er rund. Jeg tror det er få naturvitere som vil gå god for en så drøy påstand. "Disse" er de som faktisk er eksperter og driver med forskning på feltet. Hvilke overdrivelser og forvrengninger har du vist til? Jeg har linket til to artikler der jeg har forklart hva jeg mener er feil og overdrevet. Du hadde nok ikke trengt å spørre om du ikke avfeide alt som svada Det gjør de altså ikke. Det er en overveldende konsensus for AGW. Som sagt, jeg viste at funnene i undersøkelsen linket til lenger opp ble overdrevet og forvrengt. 2 Lenke til kommentar
Sir Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Jo, flere studier bekrefter det samme.Nei.Jo, de gjør faktisk det. At du er så kunnskapsløs at du ikke har kjennskap til alle disse studiene betyr ikke at de ikke eksisterer. Er jeg sååå kunnskapsløs? Mener du ikke 97 prosent kunnskapsløs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå