tskjaerpe Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Hentet "litt" designinspirasjon fra iPhone eller? Hadde jeg ikke sett teksten, kunne jeg lett ha trodd det var Apple. Sikter da primært til forsiden av telefonen. All hail Apple! Eg trur du tenker på Meizu MX3 som Apple kopierte 1 Lenke til kommentar
Piggen555 Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Har selv prøvd denne, at TEK sier at det er lite å klage på synes jeg er merkelig, jeg synes denne telefonens hjemknapp var helt forferdelig og lite responsiv, men er vel sånn det blir når den skal gjøre 4 ting på en gang, STYR UNNA! Lenke til kommentar
G Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 TEST: Huawei P10 Jeg er godt vant til å holde større telefoner etter hvert, og klarer å traktere inntil drøyt seks tommer store skjermer med én hånd. Jeg er vant til at begrepet traktere benyttes i forbindelse med matlaging, men det er kanskje like mye Ingrid sin skyld: https://samlaget.no/products/lett-traktering Klarer du å sverdsluke de 6" store skjermen like godt også? Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Hvis man er ute etter et godt kamera, betyr lysstyrken på objektivet svært mye. For meg er det faktisk kameraet som jeg setter størst pris på og legger størst vekt på. Kameraet på min S7 Edge overrasker meg stadig. Spesielt videokvaliteten med 4K er rett og slett utrolig bra. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 Klage: Ikke OLED-skjerm, ikke tastatur, og for liten ramme på siden, så den er umulig å holde komfortabelt. Lenke til kommentar
Django Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 (endret) Heldige Huawei eiere.... ser aldri ut som vi Samsung S7/Edge eiere får android 7. Ulempen med å kjøpe dyre telefoner er at en alltid er akterutseilt på software siden. Hvis man har lyst så får man det til.... Funker for S6/S6 Edge basert på orginal rommet til S7. https://forum.xda-developers.com/galaxy-s6/samsung-galaxy-s-6--s-6-edge-unified-development/noble-nougat-rom-1-0-t3565293 Endret 6. mars 2017 av Django Lenke til kommentar
hyp0crisy Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Hentet "litt" designinspirasjon fra iPhone eller? Hadde jeg ikke sett teksten, kunne jeg lett ha trodd det var Apple. Sikter da primært til forsiden av telefonen. All hail Apple! Blitt lei trollinga på iTAvisen? Lenke til kommentar
Nel22 Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Til dere som har kjøpt tlf. Fulgte det med en sånt gjennomsiktig deksel? Ser på youtube at noen abdre så følger det med. er det sånt her i Norge også? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Fulgte ikke med min, kjøpt hos Power. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg