fjarle Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Trenger du ikke enorm skjerm eller designmessige fiksfakserier er P10 et veldig godt valg.TEST: Huawei P10 Lenke til kommentar
Ompa Kaiiizer Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Hentet "litt" designinspirasjon fra iPhone eller? Hadde jeg ikke sett teksten, kunne jeg lett ha trodd det var Apple. Sikter da primært til forsiden av telefonen. All hail Apple! Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Hvor mye strøm kan telefonen levere til usb hub? Klarer den 1-2 amp? Slik man kan drive forsterker\displaylink skjerm uten problemer uten batteri? Kan man bruke mobilen som nødbatteri til en annen telefon? Lenke til kommentar
RoyEpic Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 "Det er vanskelig å finne noe å klage på når du holder i en Huawei P10" det er noe å klage på. Trenden 2017 er at det skal være minst mulig rammer og skjermen skal dekke nesten hele fronten rundt telefonen! Den har for kjukke rammer! ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 De hoppet helt over s-versjonen til P9! Hadde gledet meg til ordspill i det uendelige. Burde nesten havne på minuslista. Lenke til kommentar
Bento Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Hentet "litt" designinspirasjon fra iPhone eller? Hadde jeg ikke sett teksten, kunne jeg lett ha trodd det var Apple. Sikter da primært til forsiden av telefonen. All hail Apple! I likhet med stort sett alle alumobiler? iPhone 6 og 7 er relativt kliss lik HTC sine modeller. Huawei Mate 9 er klone av Samsungs modeller med buede skjermer. Alle kopierer alle, akkurat som det alltid har vært. 7 Lenke til kommentar
Bento Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 De hoppet helt over s-versjonen til P9! Hadde gledet meg til ordspill i det uendelige. Burde nesten havne på minuslista. Modellnummeret P9s er allerede brukt. Ludo lanserte mobilen P9S i 2011 (http://www.dinside.no/mobil/ludo-lanserer-p9s-mobil/61578073). Lenke til kommentar
Happydaydreamer669 Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Heldige Huawei eiere.... ser aldri ut som vi Samsung S7/Edge eiere får android 7. Ulempen med å kjøpe dyre telefoner er at en alltid er akterutseilt på software siden. Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 (endret) Hentet "litt" designinspirasjon fra iPhone eller? Hadde jeg ikke sett teksten, kunne jeg lett ha trodd det var Apple. Sikter da primært til forsiden av telefonen. All hail Apple! På tide men en tur til en optiker.. Endret 3. mars 2017 av keramikklampe 4 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Blir overrasket hver gang jeg leser ytelsestester, hvor bra SoC'en til Apple er Lenke til kommentar
b115242 Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 "Her tygger telefonen seg gjennom apper og menyer som om det var halm"? Mat er et vesentlig element i et avbalansert kosthold. Litt usikker på hvem, hva elle hvor med kombinasjonen tygge og halm. Ku? :-) 1 Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Fokus er lynrask, og treffer så godt som alltid. Jeg sier så godt som, fordi jeg i testperioden ikke har opplevd et eneste bomskudd med P10, men det er naturligvis vanskelig å konkludere med at den absolutt aldri vil bomme. Men i bildekarusellen er det minst 2 bilder med åpenbar fokusbom? 3 Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Men i bildekarusellen er det minst 2 bilder med åpenbar fokusbom? Nei.....fokus er vel bare ikke der du mener det burde være....? Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Trenger du ikke enorm skjerm eller designmessige fiksfakserier er P10 et veldig godt valg. Et skikkelig pingle-valg ift Huawei M2/M3 med sin "perfekt i hånden" super-funksjonelle 8" skjerm - size does matter - ingen over - ingen ved siden Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Er mobilen kjempeliten eller skjeen kjempestor?!? 4 Lenke til kommentar
tekmobil Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Heldige Huawei eiere.... ser aldri ut som vi Samsung S7/Edge eiere får android 7. Ulempen med å kjøpe dyre telefoner er at en alltid er akterutseilt på software siden. Ville gått for Apple om software er det viktigste for deg Lenke til kommentar
mortenenger Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Ser noen kritiserer at en mobiltelefon ligner en annen, men hvor stor forskjell forventer dere det skal være, detter ikke så mange måter å lage det ytre skallet på en telefon. Basta..... 1 Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Er mobilen kjempeliten eller skjeen kjempestor?!? There is no spoon. 1 Lenke til kommentar
aaaight Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Heldige Huawei eiere.... ser aldri ut som vi Samsung S7/Edge eiere får android 7. Ulempen med å kjøpe dyre telefoner er at en alltid er akterutseilt på software siden. Ville gått for Apple om software er det viktigste for deg Om software er viktig ville jeg heller gått for en pixel, ios mangler grunnleggende funksjonalitet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg