Moerk Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Innestengt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Nydelig vinterbilde ! mvh Torhild Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Godt komponert med naustet og isen/vannet i høyre hjørne. Flott vinterstemning. Jeg planlegger tur til Nord-Norge til sommeren. Mange gode minner fra årene jeg bodde i Nordland og Finnmark :-). Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Flott vinterlandskap Mvh Leif Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 3. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2017 Til Torhild,Gunnar og Leif. Takk for hyggelige kommentarer. Jeg er glad landskapsbilder fordi "Jag trivs best i öppna landskap nära havet vill jag bo". Det vil nok sikkert komme flere i samme kategorien. Gunnar, jeg håper du får realisert dine reiseplaner til Nord Norge. Får du brukbart vær er det mye å glede seg til, selv for en Kristiansunding som har sett det meste. God natt. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg