AnonymDiskusjon Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Jeg har et slags sort "felt" på den ene tåneglen. Jeg trodde först det var blodutredelse under neglen, men nå har det värt slik i flere måneder så da må det väre noe annet. Jeg lurer på hva det er. Det er ganske "intens" farge. Det dekker ikke hele neglen, cirka halve. Jeg har hört noen nevne sopp? Er det noe jeg kan gjöre noe med? Jeg kommer ikke til å dra til legen for dette. Anonymous poster hash: 78846...3c8 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Du kommer ikke til å dra til legen for noe legen kanskje burde ta en titt på... Gå på apoteket og spør om soppmiddel da. Blodutredelse under negl kan være der i rimelig lang tid, hvor mange måneder har det vært slik? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Jeg denga en tå for to måneder siden, den er enda rar. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2017 Siden 2 her sier det likevel kan være blodutredelse, så bare ser jeg det an. Det er ingen plager ved dette (derfor vil jeg ikke dra til legen). Jeg slår tærne rett som det er... klønete. Anonymous poster hash: ec294...575 Lenke til kommentar
Whist1er Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Tånegler vokser mindre enn en milimeter pr uke. Det er altså snakk om måneder fra neglerot til tåspiss. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2017 Tånegler vokser mindre enn en milimeter pr uke. Det er altså snakk om måneder fra neglerot til tåspiss. Når du sier det klipper jeg mye sjeldnere tåneglene enn fingerneglene, ja. Så satser på at det "vokser vekk". Anonymous poster hash: ec294...575 Lenke til kommentar
Fnugle Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 Tar ca 9 mnd før tånegl vokser helt ut. Jeg hadde svart tånegl ganske lenge før det vokste ut og forsvant. Men når den vokser ut så vil det jo det svarte forflytte seg oppover på en måte til du kan klippe det av. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2017 Tar ca 9 mnd før tånegl vokser helt ut. Jeg hadde svart tånegl ganske lenge før det vokste ut og forsvant. Men når den vokser ut så vil det jo det svarte forflytte seg oppover på en måte til du kan klippe det av. 9 mndr ja. Da er det nok bare å vente. Ikke at det er til plage for noe. Takk for svarene jeg har fått i denne tråden. Anonymous poster hash: ec294...575 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2017 Jeg ser at nå vokser det ut fra huden... tydelig "glippe" nå, da er det vel borte om noen måneder. For posterity... Anonymous poster hash: ec294...575 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. april 2017 Forfatter Del Skrevet 6. april 2017 Jeg hadde det også omtrent sånn! Jeg kom til å sparke borti ett eller annet, og fikk vondt i den ene storetåen. Smerten gikk jo over, kort tid seinere. Men hele negl på storetå ble liksom en slags blanding av mørke blå, svart / grå og brun-aktig. Etter noen få måneder løsnet heile neglen, og jeg kunne nappe den helt løs - uten at det gjorde noe vondt. Det var en ny liten "negl" under der. Men den var faktisk litt gul-aktig, og slik har den fremdeles vært. Ettersom det ikke gjør vondt, så ser jeg egentlig ikke poenget med å stikke innom legevakta eller noe... Får bare håpe at dette går seg til, etterhvert. Anonymous poster hash: 770b4...316 Anonymous poster hash: 770b4...316 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. april 2017 Forfatter Del Skrevet 8. april 2017 Naturen ordner opp. Anonymous poster hash: ec294...575 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå