Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Gatekunst og lekeplass i forfall , hva antyder datoen ?

Da kunstverket ble oppført , eller sist det ble gjort vedlikehold på lekeplassen .

Flott fanget og observert .

Alec

Lenke til kommentar

Da kunstverket ble oppført , eller sist det ble gjort vedlikehold på lekeplassen .

Alec

Takk Alec! Det gjelder å holde seg i form, noe jeg er opptatt av. Litt slitt dette utendørs helsestudioet i Las Palmas. Datoen kan jeg ikke hjelpe deg med. Mvh Gunnar

Lenke til kommentar

Alec

Takk Alec! Det gjelder å holde seg i form, noe jeg er opptatt av. Litt slitt dette utendørs helsestudioet i Las Palmas. Datoen kan jeg ikke hjelpe deg med. Mvh Gunnar

Er helsestudioet fremdeles i drift? Det ser jo ut som går helt på stumpene. Har du testet apparatene.

Tydeligvis ikke et kommersielt anlegg beregnet for norske kakse-turister. Uvanlig scenarie, sett med nordnorske øyne.

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar

Alec

Er helsestudioet fremdeles i drift? Det ser jo ut som går helt på stumpene. Har du testet apparatene.

Tydeligvis ikke et kommersielt anlegg beregnet for norske kakse-turister. Uvanlig scenarie, sett med nordnorske øyne.

Mvh.Oddvar

Takk Oddvar! Det holdt med bilde, var redd for å pådra meg skader. I min aktive karriere som idrettsmann var det lignende apparater som jeg brukte, men det er som du skjønner noen år siden. I dag bruker jeg føttene for å mosjonere, noe som fungerer godt for meg. Jeg har vært forbi dette noen ganger, men har aldri sett noen her. Mvh Gunnar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...