Gunnar Fagerli Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 ...... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Gatekunst og lekeplass i forfall , hva antyder datoen ? Da kunstverket ble oppført , eller sist det ble gjort vedlikehold på lekeplassen . Flott fanget og observert . Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 3. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2017 Gatekunst og lekeplass i forfall , hva antyder datoen ? Da kunstverket ble oppført , eller sist det ble gjort vedlikehold på lekeplassen . Flott fanget og observert . Alec Takk Alec! Det gjelder å holde seg i form, noe jeg er opptatt av. Litt slitt dette utendørs helsestudioet i Las Palmas. Datoen kan jeg ikke hjelpe deg med. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Gatekunst og lekeplass i forfall , hva antyder datoen ? Da kunstverket ble oppført , eller sist det ble gjort vedlikehold på lekeplassen . Flott fanget og observert . Alec Takk Alec! Det gjelder å holde seg i form, noe jeg er opptatt av. Litt slitt dette utendørs helsestudioet i Las Palmas. Datoen kan jeg ikke hjelpe deg med. Mvh Gunnar Er helsestudioet fremdeles i drift? Det ser jo ut som går helt på stumpene. Har du testet apparatene. Tydeligvis ikke et kommersielt anlegg beregnet for norske kakse-turister. Uvanlig scenarie, sett med nordnorske øyne. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 3. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2017 Gatekunst og lekeplass i forfall , hva antyder datoen ? Da kunstverket ble oppført , eller sist det ble gjort vedlikehold på lekeplassen . Flott fanget og observert . Alec Takk Alec! Det gjelder å holde seg i form, noe jeg er opptatt av. Litt slitt dette utendørs helsestudioet i Las Palmas. Datoen kan jeg ikke hjelpe deg med. Mvh Gunnar Er helsestudioet fremdeles i drift? Det ser jo ut som går helt på stumpene. Har du testet apparatene.Tydeligvis ikke et kommersielt anlegg beregnet for norske kakse-turister. Uvanlig scenarie, sett med nordnorske øyne. Mvh.Oddvar Takk Oddvar! Det holdt med bilde, var redd for å pådra meg skader. I min aktive karriere som idrettsmann var det lignende apparater som jeg brukte, men det er som du skjønner noen år siden. I dag bruker jeg føttene for å mosjonere, noe som fungerer godt for meg. Jeg har vært forbi dette noen ganger, men har aldri sett noen her. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg